اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خبر داد

رشد 83 درصدی کمک‌های مردمی قم در هفته احسان و نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: میزان کمک‌های مردمی این استان در جشن نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش داشته است.

رشد 83 درصدی کمک‌های مردمی قم در هفته احسان و نیکوکاری

عبدالله جلالی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در استان قم، اظهار داشت: جشن احسان و نیکوکاری با مشارکت بخش‌های مختلف از جمله اداره‌کل آموزش و پرورش و مرکز صدا و سیمای قم در روز 18 اسفندماه برگزار شد.

وی افزود: 50 پایگاه در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در هفته احسان و نیکوکاری فعال بوده و موفق به جذب این کمک‌ها شدند.

جلالی با اشاره به پنج میلیارد و 900 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان به نیازمندان ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان قم در سال گذشته سه میلیارد و 230 میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم تصریح کرد: در این میان یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک‌های نقدی و مبلغ چهار میلیارد و 100 میلیون ریال آن غیر نقدی بوده است.

وی اظهار داشت: میزان کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش داشته است.

جلالی نقش دانش‌آموزان و حمایت والدین آنان را در زمینه مشارکت و حضور حداکثری در جشن احسان و نیکوکاری موثر خواند و خاطرنشان کرد: مردم قم در 18 اسفندماه امسال نیز با مشارکت در جشن احسان و نیکوکاری بر اهمیت مشارکت‌های مردمی در حفظ عزت و کرامت انسانی تاکید کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: توزیع کمک‌های جمع آوری شده در استان قم از 21 اسفندماه در بین نیازمندان آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی اذعان کرد: طرح اکرام نوروزی برای نخستین بار در هفته احسان و نیکوکاری در استان قم اجرا شد.

جلالی ادامه داد: در این طرح 70 حامی ثبت‌نام کرده و حمایت از 80 تیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیان داشت: در این طرح چهار خانواده که دچار بیماری لاعلاج بودند، مورد حمایت خیرین کمیته امداد در طرح اکرام نوروزی قرار گرفتند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول