اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد

تویسرکان رتبه نخست جمع آوری کمک‌های مردمی استان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان گفت: از آغاز جشن نیکوکاری کمیته امداد شهرستان با جمع آوری 3 میلیارد و 370 میلیون هزار ریال کمک‌های مردمی تاکنون رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

تویسرکان رتبه نخست جمع آوری کمک‌های مردمی استان

تیمور کرمی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه 89 پایگاه ثابت و سیار در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را جمع آوری می‌کنند، افزود: حضور مردم در مراسم جشن همیاری و احسان در شهرستان تویسرکان نسبت به سال‌های گذشته بی‌نظیر بود.

وی مجموع مددجویان کمیته زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان را 8 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 700 نفر دانش‌آموز و 138 دانشجو در سطح شهر و روستا از حمایت‌های این نهاد برخوردار هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان مبلغ جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها در بخش‌های نقدی و غیر نقدی، کمک‌های مردمی را 3 میلیارد و 370 میلیون ریال خواند و تصریح کرد: مساعدت‌ها و هدایایی در حوزه‌های مختلف در بین مددجویان و غیر مددجویان بر اساس نیاز اولویت بندی و سپس توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 11 هزار و 500 پاکت برای کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس توزیع شده است، اضافه کرد: نیازهای دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی مدرسه و دانشگاه در عرصه‌های فعالیتی آنها از طریق همیاری خیران احسان تأمین خواهد شد.

کرمی‌مقدم ادامه داد: جشن عاطفه‌ها آیینی خداپسندانه است که نقشی کاربردی و برجسته در نهادینه‌سازی امر فرهنگ و انفاق و صدقه در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه افراد خیر و نیکوکار زمینه بهره‌مندی از نعمات الهی را برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه فراهم می‌کنند، یادآور شد: مشارکت بی‌بدیل مردم نیک سیرت و خیر علاوه بر انجام عمل صالح در راه رضای خداوند، پیوندهای انسان دوستانه را در بین آحاد مردم در مسیر الهی ارتقا می‌بخشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول