اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه خبر داد

ثبت‌نام 55 نفر در سامانه اشتغال شهرستان بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه از ثبت‌نام 55 نفر در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات عمومی در سامانه اشتغال این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام 55 نفر در سامانه اشتغال شهرستان بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سید‌ضیاء حسن‌زاده میدانی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری بشرویه اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: تاکنون 55 نفر در سامانه اشتغال شهرستان بشرویه ثبت‌نام کرده‌اند که شش نفر در بخش صنعت، 28 نفر در بخش کشاورزی، 13 نفر در بخش خدمات عمومی و هشت نفر در بخش خدمات اجتماعی و شخصی بوده که در مجموع 36 مرد و 19 زن را شامل می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان بشرویه در سال جاری 619 نفر است، افزود: از این تعداد باید 187 مورد در بخش کشاورزی، 393 مورد در بخش خدمات عمومی و 39 نفر در بخش صنعت اشتغال ایجاد شود.

حسن‌زاده میدانی تصریح کرد: با توجه به اختصاص اعتبار 230 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی و تعهد ایجاد اشتغال برای 117 نفر در جهاد کشاورزی باید برای تحقق‌بخشی به تعهدات اشتغال برنامه‌ریزی شود.

*صدور 253 فقره وام مشاغل خانگی در کمیته امداد بشرویه

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی بشرویه در ادامه این جلسه با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 253 فقره وام مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: ارزش وام‌های پرداختی 5 میلیارد و 735 میلیون ریال است.

رمضان برمک افزود: 141 مورد وام خوداشتغالی با اعتبار 10 میلیارد و 140 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده و در مجموع وام‌های پرداختی به مددجویان، 15 میلیارد و 875 میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: 639 نفر از افراد متقاضی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بانک‌های عامل معرفی شده‌ و 542 نفر از طریق منابع بانکی و اداری تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول