اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با نمایشگاه بین‌المللی قران و عترت مشهد -51

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد به ‌کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان‌رضوی و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی به‌ کار خود پایان داد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد به ‌کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز آئین اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام محمدی، قائم مقام وزیر در امور قرآنی و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

سیدجواد جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در این مراسم ضمن قدردانی از ستاد برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت امسال مشهد نسبت به دوره‌های قبل رونق مضاعفی داشت؛ همچنین با توجه به حضور رسانه‌ها و مطبوعات، نمایشگاه این دوره از پوشش رسانه‌ای خوبی برخوردار بود.

وی افزود: از دیگر عوامل این رونق مضاعف استقبال خوب مردم از این نمایشگاه بود به نحوی که با حضور حداکثری خود انگیزه‌ای صدچندان را در خدمتگزاران و فعالان عرصه قرآن ایجاد کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: استان خراسان‌رضوی و شهر مقدس مشهد همواره در فعالیت‌های قرآنی شاخص بوده است و شاخص بودن فعالیت‌های قرآنی مشهد نیز به برکت وجود حضرت ثامن‌الحجج(ع) و احیای آن توسط مقام معظم رهبری در مسجد کرامت است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار مثبت و خوب استانداری خراسان‌رضوی تشکیل ستاد هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی به دستور استاندار بود که از زمان آغاز به کار تاکنون شاهد گسترش و توسعه بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی در سطح استان بودیم.

جعفری در خاتمه با اشاره به هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه امسال در وسعت 23 هزار متر مربع برگزار شد و از رشد کمی و کیفی نسبت به دوره‌های گذشته برخوردار بود چراکه شاهد رشد سه هزار متری در وسعت آن و رشد بخش‌های جشنواره و حضور کشورهای خارجی در آن بودیم به گونه‌ای که در سال جاری 9 کشور دنیا نیز در این نمایشگاه شرکت کردند و به همین دلیل بزرگترین نمایشگاه قرآن بعد از تهران محسوب می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان عرصه قرآنی و جمعی از مطبوعات شرکت‌کننده در این نمایشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/ل20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول