اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره فرهنگی ادبی دانش‌آموزان کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور 32 استان و از اول شهریور، این استان میزبان جشنواره فرهنگی ادبی و پژوهشی دانش‌آموزان کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره فرهنگی ادبی دانش‌آموزان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری صبح امروز در نشست با خبرنگاران در ارتباط با برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در این جشنواره 350 دانش‌آموز و عوامل اجرایی از استان‌های سراسر کشور از یکم تا چهارم شهریور در یاسوج به رقابت می‌پردازند.

طاهری گفت: 256 نفر از دانش‌آموزان برگزیده استان‌ها با حضور اعضای هیئت داوران در رشته‌های شعر، داستان، مطالعه و تحقیق با هم به رقابت‌ می‌پردازند و برگزیدگان کشوری انتخاب خواهند شد.

وی افزود: تبادل تجربه دانش‌آموزان، مهارت‌آموزی، آموزش، تأثیرگذاری آداب و رسوم و فرهنگ‌های استان‌ها در استان از مزایای برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تعامل بسیار خوب رسانه‌ها با آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به گستردگی مخاطبان و فعالیت‌های متعدد در آموزش و پرورش انتظار می‌رود رسانه‌ها اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشند.

معاون فرهنگی و پرورشی و دبیر ستاد برنامه‌ریزی این جشنواره اظهار داشت: برای برگزاری این مسابقات کمیته‌های افتتاحیه و اختتامیه، هماهنگی، حفاظت، روابط عمومی و تبلیغات، فنی، ارزشیابی، بهداشت و تغذیه، فوق برنامه، پذیرش و اسکان و اجرایی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان گفت: انتشار نشریه، کلاس‌های آموزشی، بازدید از مناطق گردشگری استان، حضور در نماز جمعه و حضور در برنامه زنده شبانه شبکه دنا از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول