اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا:

500 نفر از ایتام بویین زهرا زیر پوشش‌ خیران قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: 500 نفر از ایتام بویین زهرا با حمایت دو هزار خیر زیر پوشش‌های مادی و معنوی قرار گرفتند.

500 نفر از ایتام بویین زهرا زیر پوشش‌ خیران قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الله غلامی صبح امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه راه‌اندازی مجتمع اقتصادی و خدماتی این شهرستان در سال گذشته گامی مؤثر در راستای اشتغال‌زایی و کمک به محرومان و ایتام بوده است، اظهار کرد: در سال جاری با هماهنگی‌ها و پشتیبانی‌های انجام شده قرار است چندین عنوان مجتمع‌های دیگر با هدف توسعه اشتغال پایدار در بخش‌های شهرستان بویین زهرا راه‌اندازی شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر 500 نفر از ایتام و مستمندان این کمیته با حمایت دو هزار نفر زیر پوشش‌های مادی و معنوی قرار گرفته‌اند، افزود: کمک به نیازمندان امری است که باید با همت همگانی آحاد مردم و مسئولان در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال کمک از سوی حامیان ایتام به خانواده‌های بی‌بضاعت در این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا در خصوص برنامه‌های جاری این کمیته تصریح کرد: برگزاری ایستگاه‌های مشارکت شهروندان و نیز تهیه اطعام نیازمندان و خانوار‌های زیر پوشش از برنامه‌های ویژه این کمیته است که به صورت جدی در این شهرستان اجرا می‌شود.

غلامی با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های این شهرستان برای حل مشارکت‌های مردم عنوان کرد: این زیرساخت‌ها باید با در نظرگیری جامعه هدف مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز دستگیری از نیازمندان و خانوارهای زیر پوشش وظیفه‌ای واجب بر گردن تمامی مردم و جوانان است، تصریح کرد: دین مبین اسلام به عنوان مشاور بزرگ برای انسان‌ها و مسلمانان تاکید کرده که تنها در صورت انفاق و برادری است که می‌توان به مقام رفیع قرب الهی دست یافت و سلامت همه‌جانبه حکومت‌اسلامی را تضمین کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا افزود: باید از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه کمیته امداد امام خمینی برای جلب مشارکت‌های مردمی و کمک به ایتام و نیازمندان استفاده کرد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول