اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح اکرام ایتام صورت گرفت

حمایت 3 هزار حامی از ایتام قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام قم گفت: در طرح اکرام ایتام سه هزار حامی برای حمایت از ایتام نیازمندان و بیماران خاص اعلام آمادگی کردند.

حمایت 3 هزار حامی از ایتام قم

عبدالله جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کمک‌های مردمی در ایام شب‌های قدر گفت: مردم استان قم با حضور در مراسم شب بیست و یکم قدر حماسه دیگری را در مسیر مشارکت‌های مردمی در قم خلق کردند.

وی افزود:‌ در مراسم طرح اکرام ایتام که در شب‌های قدر برگزار شد تنها در مراسم شب بیست و یکم مجموع کمک‌های نقدی، جنسی و طلاجات بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ادامه داد: همچنین در این طرح 3 هزار نفر حامی برای حمایت از ایتام، طرح محسنین و شفا اعلام آمادگی کردند.

جلالی تصریح کرد: با توجه به حضور و استقبال گسترده مردم در طرح اکرام ایتام برای هر یتیم در استان پنج حامی وجود داشت که هم اکنون با وجود 2 هزار و 600 یتیم زیر 18 سال در استان قم به طور میانگین برای هر یتیم شش حامی وجود دارد.

* اهدا 300 قطعه طلا در طرح اکرام ایتام

وی عنوان کرد: در همین ایام نیز 300 قطعه طلا در طرح اکرام ایتام به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم هدیه شده که در طول تاریخ قم بی سابقه بوده و این امر نشان از پیش گامی مردم قم علاوه بر حضور در صحنه‌های تاریخی در حوزه‌های مختلف اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم یادآور شد: حضور گسترده مردم در مراسم شب بیست و یکم تأثیرگذاری مثبتی در افکار عمومی داشته به طوری که از اقصی نقاط کشور برای حمایت و کمک به نیازمندان و ایتام اعلام آمادگی شده و روزانه مراجعات گسترده‌ای برای طرح شفا و محسنین به کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌شود.

جلالی گفت: از میان کمک‌های اهدایی در شب بیست و یکم قدر بستری برای رفع دیگر نیازهای استان از جمله بحث مسکن مهر محرومین، ‌ازدواج جوانان، اعزام خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به مشهد مقدس و... فراهم شده است.

 

اهدای یک دستگاه خودروی بنز به بیماران سرطانی

وی خاطرنشان کرد: از دیگر کمک‌های اهدایی خاص در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان هدیه یک دستگاه بنز توسط یک بانوی قمی در طرح اکرام ایتام بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم متذکر شد: این دستگاه خودروی بنز به انجمن حمایت از بیماران سرطانی اهدا شده و قرار است در روز عید سعید فطر به این انجمن اهدا شود.

جلالی اذعان داشت: علاوه مشارکت‌های مردمی برای کمک به ایتام و نیازمندان، خیرین استان قم اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در بحث اطعام، افطار و تهیه سبد غذایی در ایام ماه مبارک رمضان به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم کمک کردند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول