اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

توزیع بیش از 1000 سبد غذایی بین نیازمندان و ایتام کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان از توزیع بیش از یک‌هزار سبد غذایی بین نیازمندان و ایتام کنگان خبر داد.

توزیع بیش از 1000 سبد غذایی بین نیازمندان و ایتام کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان مراد شمس‌الدینی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با ایتام و نیازمندان کنگان اظهار داشت: ماه رمضان ماه عبادت و راز و نیاز است و کمک به هم‌نوعان در این ایام ارزش و اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان کنگان در ماه مبارک رمضان کمک‌های ارزشمندی به ایتام و نیازمندان کرده‌اند و این امر موجبات رضایت خاطر نیازمندان را فراهم کرده است.

رئیس کمیته امداد کنگان از توزیع بیش از یک‌هزار سبد غذایی بین نیازمندان و ایتام کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در طی شب‌های قدر در کنگان بیش از یک‌هزار نفر از نیازمندان کنگان از سبدهای غذایی حامیان بهره‌مند شدند.

شمس‌الدینی اذعان کرد: به یاری خداوند شاهد نهادینه شدن فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان هستیم و کمک‌های خوب حامیان بیانگر نهادینه شدن این فرهنگ است.

وی افزود: یکی از حامیان کنگان در ماه مبارک رمضان 110 سبد غذایی اهدا کرد که بین 110 خانواده مددجویان و نیازمند توزیع شده است.

این مسئول یادآور شد: یکی دیگر از حامیان نیز 18 گلیم فرش به 18 خانواده نیازمند اهدا کرد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: در حال حاضر 461 یتیم زیر 18 سال در شهرستان کنگان از خدمات این نهاد مقدس بهره‌مند هستند که 55 درصد از ایتام از بخش عسلویه هستند.

وی خاطر نشان کرد: تنوع خدمات و کیفیت خدمات این نهاد در سراسر کشور بهبود داشته و به فضل خدا این روند روزبه‌روز بهتر می‌شود و تلاش داریم رضایت خاطر خانواده‌های زیر پوشش را فراهم کنیم.

شمس‌الدینی گفت: بر اساس آمار موجود بیش از 2 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان بهره‌مند می‌شوند و تلاش زیادی برای حل مشکلات این عزیزان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول