اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد درمیان خبر داد

تحویل واحدهای مسکونی ایتام درمیان در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد درمیان گفت: 8 واحد مسکونی ایتام در سطح شهرستان درمیان با اعتبار 96 میلیون تومان در هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود.

تحویل واحدهای مسکونی ایتام درمیان در هفته دولت

مهدی خزاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان، با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز این هشت واحد از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد، تسهیلات بانکی و مشارکت خیران نیکوکار تأمین شده است، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 982 حامی سرپرستی 520 یتیم شهرستان را بر عهده دارند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان امسال 200 حامی دیگر به جمع حامیان ایتام شهرستان بپیوندند.

وی از کمک 31 میلیون تومانی حامیان به ایتام شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: در سال گذشته نیز حامیان نیکوکار مبلغ 213 میلیون تومان به حساب ایتام درمیانی واریز کردند.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) درمیان، هفته اکرام ایتام را بهانه‌ای برای تفقد و دلجویی از ایتام و خانواده‌های نیازمند دانست و تصریح کرد: در واقع ماه مبارک رمضان ماه بزرگ مردی است که هنوز صدای گام‌هایش با انبان‌های نان و خرما به دوش در امتداد تاریخ به گوش می‌رسد و مسلمانان را به حمایت از یتیمان و اکرام نیازمندان فرا می‌خواند.

خزاعی از اجرای 59 طرح اشتغالزایی با اعتبار 226 میلیون تومان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: 25 درصد اشتغال شهرستان با ایجاد بیش از 501 طرح اشتغالزایی در سال گذشته به کمیته امداد امام‌خمینی (ره) درمیان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت خانواده امداد درمیان در سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: تعداد 70 نفر از جوانان مددجوی این نهاد هم‌اکنون در مراکز آموزش عالی شهرستان و استان مشغول ادامه تحصیل هستند.

مدیر کمیته امداد درمیان از توزیع سبد غذایی بین 150 خانوار نیازمند شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان 3 هزار و 200 خانوار شهرستان از این سبد غذایی برخوردار شوند.

خزاعی مبلغ مورد نیاز برای تهیه این تعداد سبد غذایی را 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در تهیه سبدهای غذایی توزیع شده تعداد 30 خیر شهرستان مشارکت داشتند.  

وی اضافه کرد: تعداد900 خانواده در طرح نظام آموزش خانواده این نهاد آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول