اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره اوقاف البرز خبر داد

استقبال بی نظیر مردم البرز در اجرای طرح اکرام ایتام

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز از استقبال بی‌نظیر مردم البرز در اجرای طرح اکرام ایتام در این استان خبر داد.

استقبال بی نظیر مردم البرز در اجرای طرح اکرام ایتام

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از توصیه‌های اکید دین مبین اسلام، محبت به ایتام و کودکان بی‌سرپرست است.

وی تصریح کرد: در تعالیم اسلامی بارها بر انجام این مهم تاکید شده و ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) مسلمانان را بارها به حمایت از ایتام تشویق و ترغیب کرده‌اند.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر گفت: این طرح از جمله اقدامات و برنامه‌های معنوی بسیار خوب در جمهوری اسلامی است و مردم ما استقبال مناسب و بسیار زیادی از طرح اکرام ایتام داشته‌اند.

بنی‌احمدی افزود: در همین راستا اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز نیز برنامه‌های متعددی در دستور کار خود قرار داده که یکی از آنها حمایت و سرپرستی از 70 یتیم البرزی است.

این مسئول بیان داشت: دارالایتام فدک در استان البرز زیر پوشش این اداره قرار دارد که توسط این مرکز، کودکان بی‌سرپرست و ایتام مورد حمایت و سرپرستی قرار می‌گیرند.

اجرای برنامه‌های ویژه برای آزادی زندانیان غیر بزهکار در البرز

بنی‌احمدی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‌های ویژه برای آزادی زندانیان غیر بزهکار این استان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری همچون ادوار گذشته این بحث در دستور کار ما قرار داشت.

وی افزود: امسال اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال از طریق منابع مالی در اختیار تنها برای آزادی زنان سرپرست خانوار غیر بزهکار البرزی هزینه شده است.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز متذکر شد: همچنین در دو سال اخیر بیش از 70 نفر از مردان زندانی غیر بزهکار توسط این اداره آزاد شده‌اند و امسال نیز بودجه‌‌ای برای انجام این عمل خیرخواهانه در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در تلاش هستیم تا با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و سازمان امور زندان‌ها، امسال شرایط آزادی تعداد بیشتری از زندانیان غیر بزهکار فراهم کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول