اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

خیرین ایتام و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی را فراموش نکنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین، ایتام و نیازمندان را در این ماه مبارک فراموش نکنند.

خیرین ایتام و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار کرد: 7 هزار و 970 یتیم در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که نیازمند مساعدت و کمک مالی هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 3 هزار و 392 نفر از این ایتام از سوی 4 هزار و 476 حامی به روش‌های مختلف از درون استان، کشور و خارج از کشور مساعدت می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ایتام اکرام از امشب به صورت جدی آغاز می‌شوند، گفت:‌ در این ماه مبارک نباید ایتام و نیازمندان را فراموش کنیم.

فرهادی ادامه داد: در سال گذشته از محل کمک‌های مردمی و سفره‌های افطاری که مردم نوع‌دوست این استان پهن کردند، 333 هزار و 705 نفر اطعام شدند که امید است امسال این آمار افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سایر طرح‌های اجرا شده این نهاد در رمضان هر سال، تصریح کرد: یکی از طرح‌های کمیته امداد در این ماه طرح مفتاح‌الجنه است که در آن مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی همراه با کمیته امداد به منازل محرومان سر می‌زنند و در حد توان کمک‌هایی به آن‌ها در راستای رفع نیازهای ضروری آن‌ها انجام می‌دهند.

وی گفت: در سال گذشته 458 خانواده نیازمند از سوی 233 مدیر با مبلغ 258 میلیارد ریال مساعدت شدند.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت کمک به ایتام، طرح حامی‌یابی را از طرح‌های مهم این نهاد نام برد و اضافه کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 71 حامی جذب شدند که کفالت یک‌هزار و 401 یتیم را به عهده گرفتند.

فرهادی ابراز داشت: طرح کوثر که در آن تامین جهیزیه ایتام در دستور کار است نیز در این ماه اجرا می‌شود.

وی گفت: طرح رضوان با هدف تامین مسکن و مسائل عمرانی ایتام و طرح شفا به منظور مساعدت در زمینه مسائل درمانی ایتام از دیگر طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور مسئولان در میان نیازمندان موجب دلگرمی آن‌ها می‌شود، ادامه داد: از امشب در طرح مفتاح‌الجنه پذیرای مدیرانی هستیم که آمادگی سرکشی به منازل محرومان را دارند.

فرهادی خاطرنشان کرد: برداشت چهار رقم آخر فیش حقوقی کارمندان در طرح برکت نیز از دیگر راه‌های کمک به مددجویان و نیازمندان است که از این محل تاکنون جهیزیه‌ها و کمک‌های معیشتی و درمانی زیادی پرداخت شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول