اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام (ره) کردستان:

1200 حامی جدید برای ایتام کردستانی جذب شد

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از جذب یک‌هزار و 200 حامی جدید در پایگاه جشن رمضان در تهران برای ایتام زیرپوشش این نهاد خبر داد.

1200 حامی جدید برای ایتام کردستانی جذب شد

هیوا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: جذب حامی برای ایتام زیرپوشش کمیته امداد به عنوان یکی از اولویت‌های این نهاد مقدس در ماه مبارک رمضان است که با توجه به فضای معنوی حاکم بر جامعه با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گفته وی، امسال در پایگاه جشن رمضان که هر ساله در تهران برپا می‌شود بیش از یک‌هزار و 200 حامی جدیدی برای ایتام زیرپوشش کمیته امداد کردستان جذب شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان تصریح کرد:در استان نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 400 نفر حامی در سطح برای ایتام زیرپوشش جذب شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 7 هزار یتیم کردستانی از خدمات مختلف این نهاد مقدس بهره‌مند هستند و توسط 13 حامی نیز به صورت ماهیانه حمایت می‌شوند.

وی جمع‌آوری کمک‌های بیشتر از حامیان برای ساخت مسکن، ایجاد اشتغال و خرید جهیزیه برای ایتام را از اولویت‌های مهم این معاونت برشمرد و اعلام کرد: این کار در قالب طرح‌های کوثر در بحث جهیزیه و رضوان در بحث مسکن در حال اجرا و پیگیری است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان همچنین از طرح اطعام محرومین و نیازمندان به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان نام برد و تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی مددجویان زیرپوشش این نهاد در کردستان اطعام می‌شوند.

وی در پایان از اطعام بیش از 2 هزار و 500 مددجوی زیرپوشش این نهاد مقدس توسط یک خیر سقزی خبر داد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول