اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

نمایشگاه رزمی مهندسی مرصاد در اراک گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی از برپایی نمایشگاه رزمی مهندسی با رویکرد عملیات مرصاد در اراک خبر داد.

نمایشگاه رزمی مهندسی  مرصاد در اراک گشایش می‌یابد

محسن گلشن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با توجه به نقش استان مرکزی در عملیات مرصاد برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی سهم بزرگی در شکست دشمن در عملیات مرصاد داشت تصریح کرد: عملیات مرصاد تنها عملیات بزرگی بود که استان مرکزی به تنهایی در قالب لشکر 71 روح‌الله در آن شرکت داشت و نقش مهمی در پیروزی این عملیات ایفا کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در این عملیات استان 28 شهید تقدیم انقلاب کرد و 700 نفر از منافقان را به هلاکت رساند.

گلشن‌زاده ادامه داد: 31 شهریور ماه تا ششم مهر ماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های مختلفی توسط سپاه به اجرا در خواهد آمد.

وی برگزاری سه یادواره شهدا در اراک، ساوه و آشتیان، گشایش نمایشگاه فرهنگی و همایش زنان ایثارگر و برگزاری بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی، رزمی، ورزشی در سطوح مختلف استان، شهرستان، شهری و نواحی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول