اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

عملیات مرصاد تبلور وحدت و انسجام ملی بود

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عملیات ظفرمند و غرورآفرین مرصاد نمایانگر انسجام و وحدت ملی بی‌سابقه مردم بود.

عملیات مرصاد تبلور وحدت و انسجام ملی بود

 سردار بهمن ریحانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: امام(ره) با آن تفکر بلند و دید پیامبر‌گونه و تحلیل خوب، آینده قطعنامه را پذیرفتند و عملاً دشمنان را ناتوان ساختند.

ریحانی افزود: دشمنان سال‌ها برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و با صرف هزینه‌های زیاد عراق را جلو انداخته بودند و این در حالی بود که ایران با پذیرش قطعنامه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و منافقان در مذاکرات باید تکلیفشان روشن می‌شد.

وی حمله منافقان را برای امتیازگیری از ایران در پای میز مذاکره دانست و تصریح کرد: تحلیل غلط منافقان این بود که گمان می‌بردند جمهوری اسلامی در انزوا قرار گرفته است، سازماندهی نیروهای نظامی بعد از جنگ به هم ریخته است‌، مردم در اثر مشکلات ناشی از جنگ تحمل سختی ندارد و نیروهای طرفدار انقلاب کم شده و مردم از آنها پذیرایی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تهاجم نیروهای نفاق با حمایت همه‌جانبه دشمن، طوفانی بود که اگر عنایات خدا، رهبری امام‌(ره)، استحکام نظام، شجاعت رزمندگان و در صحنه بودن مردم نبود، چالشی بر سر راه انقلاب ایجاد شده بود.

ریحانی ادامه داد: منافقان تمام نیروهای خود را از سراسر دنیا فراخوانی کرده و به عراق آورده بود و تبلیغات روانی خود را در سطح گسترده شروع کرده بود.

وی گفت: بعد از عنایات خداوند، قاطعیت امام(ره) بود که به کور کردن چشم فتنه دستور دادند و از طرفی منافقان نیروهای فاسد و لجوجی بودند که حتی مورد قبول خانواده‌های خود نبودند و این عوامل باعث شد بعد از آمدن به داخل مرزها با سیل خروشان نیروهای سپاه و هوانیروز مواجه شوند.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به ازدحام مردم در درب پایگاه‌های بسیج و سپاه برای مقابله با منافقان گفت: سیل خروشان جمعیت آن‌چنان بود که سپاه به‌ سختی مردم را ساماندهی می‌کرد.

ریحانی تصریح کرد: در عملیات غرورآفرین مرصاد یکی از دشمنان خود را شکست دادیم و در هیچ زمانی انسجام و وحدت ملی به اندازه عملیات مرصاد نداشته‌ایم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نقش ولایت، رسوایی جهان استکبار و حقانیت ایران در عملیات مرصاد برای جهانیان آشکار شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول