اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی استانداری خراسان‌شمالی:

ارتشیان در عملیات مرصاد صحنه‌های ماندگاری خلق کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی استانداری خراسان‌شمالی گفت: ارتشیان در عملیات مرصاد صحنه‌های ماندگاری خلق کردند.

ارتشیان در عملیات مرصاد صحنه‌های ماندگاری خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد امیری ظهر امروز در نشست با فرماندهان تیپ 130 ارتش شهید دلجویان با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اظهار کرد: نیروهای ارتش در این عملیات اقتدار،‌ انسجام و توانمندی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:‌ هرگز ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های ارتشیان جان بر کف در حماسه‌هایی که در عملیات مرصاد خلق کردند، فراموش نخواهد شد.

امیری با اشاره به اینکه تیپ شهید دلجویان از حدود دو سال قبل در استان استقرار یافته است، اظهار کرد:‌ خوشبختانه از نظر نیرو این تیپ تجهیز بوده و صرفاً در بخش امکانات و تجهیزات نیازمند حمایت بوده که اقدامات خوبی در سال‌های اخیر به همین منظور انجام شده است.

وی احداث سالن ورزشی با سه میلیارد ریال اعتبار را از جمله اقدامات در این راستا برشمرد و گفت: این سالن علاوه بر ارتش، مورد استفاده سایر بخش‌ها نیز قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امنیتی استانداری خراسان‌شمالی احداث ساختمان سلاح و مهمات ارتش را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد که با پیگیری‌های استانداری تحقق یافته است.

وی جابه‌جایی میدان تیر را از برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: با این اقدام مشکلات مربوط به فراز و فرود هواپیماها که بعضاً در این زمینه دغدغه داشتند، برطرف خواهد شد.

امیری همچنین با اشاره به اینکه ارتش مستقر در خراسان‌شمالی در حوادث مختلف حضوری چشمگیر داشته‌اند، گفت:‌ به همین منظور اعتباری برای تجهیز یگان امداد و نجات ارتش در استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ارتش در حوادث سیل و زلزله سنوات گذشته در این استان حضور به هنگامی داشته و امدادرسانی‌های خوبی را برای هم استانی‌ها ارائه کرد.

مدیرکل امنیتی استانداری خراسان‌شمالی همچنین بر رفع مشکل و حمایت از بیمارستان ارتش در بجنورد تاکید کرد و گفت:‌ امیدواریم در این زمینه تصمیمات خوبی برای رفع این مشکلات گرفته شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول