اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب:

ناوهای دشمن با کوچک‌ترین حرکت به آهن‌پاره تبدیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب گفت: ناوهای دشمن در خلیج فارس و دریای عمان را کاملاً زیر نظر داریم و می‌دانیم که چگونه در روز موعود این ناوها را به آهن پاره‌هایی تبدیل کنیم.

ناوهای دشمن با کوچک‌ترین حرکت به آهن‌پاره تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) که با حضور آیت‌الله کعبی برگزار شد، به بیان نکاتی در خصوص کفر و نفاق از منظر قرآن کریم پرداخت و با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد گفت: در عملیات مرصاد خداوند به واسطه رزمندگان اسلام سیلی محکمی بر صورت دشمنان اسلام نواخت و این سیلی‌ها هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: امروز مسعود رجوی جزو منافقین به حساب نمی‌آید او به جبهه کفر پیوسته است، جبهه‌ای که آمریکا آن را رهبری می‌کند.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب ادامه داد: امروز کسانی که در داخل، این کشور را با شعب ابی‌طالب مقایسه می‌کنند و ته دل مردم را نسبت به مسائلی از قبیل تحریم‌ها و جنگ خالی کرده و این‌گونه وانمود می‌کنند که ما در مقابل آمریکا چاره‌ای جز تسلیم نداریم، جزو منافقین هستند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه امروز به دلیل داشتن تجهیزات نظامی پیشرفته و رزمندگان جان بر کف از هرگونه تهدیدی، ترس و واهمه‌ای نداریم اظهار کرد: تمام تحرکات دشمنان ما در خلیج فارس در حال رصد است و کوچک‌ترین اقدام آنان از منظر ما پنهان نیست.

وی افزود: امروز ناوهای دشمن در خلیج فارس و دریای عمان را کاملاً زیر نظر داریم و می‌دانیم که چگونه در روز موعود این ناوها را به آهن پاره‌هایی تبدیل کنیم که مایه ذلت و خواری آمریکا در جهان شود.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب ادامه داد: آنهایی که نسبت به قدرت موشکی کشور آگاهی دارند و می‌دانند که در صورت کوچک‌ترین خطایی از سوی رژیم صهیونیستی، دیگر اثری از این رژیم در زمین باقی نخواهد ماند، چرا باید ایران را در شعب ابیطالب بدانند.

مهدوی‌نژاد گفت: سپاه هرگز از دفاع از انقلاب اسلامی دست بر نمی‌دارد و این دفاع منحصر به زمان و مکان خاصی نیست و نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) نیز با بیان اینکه خانواده معظم شهدا بانیان اصلی انقلاب اسلامی و موجب دلگرمی رهبر معظم انقلاب هستند اظهار کرد: این کشور تا زمانی که خانواده معظم شهدا و مردم انقلابی را دارد، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری افزود: دنیا در شرایط سختی به سر می‌برد و تنها یک گام مانده تا دشمن ذلیل و خوار شود.

بر اساس این گزارش، خانواده‌های معظم شهدا در ادامه این مراسم به قرائت دعای سمات پرداخته و با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون شده در جوار حسینیه ثارالله ستاد سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و اهدای شاخه گل، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این همایش از پدران شهیدان شکارچی، سلیمانی، غلامی‌شهروز و خبیر و فرزندان شهیدان موسوی‌نژاد، احمدی‌تبار، عاصمی و جمراسی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول