اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پیروزی در عملیات مرصاد مصداق تحقق وعده الهی است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: گرفتار شدن منافقین در تنگه مرصاد مصداق عینی تحقق وعده‌های الهی و عبرت بزرگی برای دشمنان انقلاب است.

پیروزی در عملیات مرصاد مصداق تحقق وعده الهی است

مهدی کربلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: تشکیلات منافقین در سال 44 شکل گرفت و در جریان مبارزه با رژیم پهلوی بر خلاف نهضت امام راحل، مشی مبارزه مسلحانه را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که این گروه به یک آزادی نسبی رسید، این مشی مسلحانه را علیه نظام اسلامی به کار برد و همان ابتدای انقلاب شهر تهران را به آتش جهل خود دچار کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: عمق دشمنی این گروه انحرافی با مردم ایران به جایی رسید که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به طور علنی وارد جبهه صدام شده و در نابودی جوانان ملت ایران سهم بزرگی ایفا کردند.

وی اضافه کرد: این گروه انحرافی چند عملیات در مرزهای ایران از جمله فکه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی اجرا کردند که آخرین عملیات به نام فروغ جاویدان پس از پذیرش قطعنامه 598 صورت گرفت.

کربلایی اذعان داشت: اشتباه استراتژیکی که این گروه در این زمان انجام داد، این بود که پس از پذیرش قطعنامه کشور ایران را در موضع ضعف دیده و از طریق مرزهای غربی به خاک کشور تجاوز کرد.

وی گفت: منافقین در واقع اسیر همان تحلیل اشتباهی شدند که صدام و آمریکا به آن دچار بودند و تصور می‌کردند به محض ورود به کشور با استقبال مردم روبه‌رو شده و می‌توانند چند روزه تا تهران پیشروی کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: با دلاوری رزمندگان کشور این گروه در همان مرزهای غربی زمین‌گیر شد و بسیاری از آنان فراری و عده زیادی کشته شدند.

وی مقاومت در برابر دشمن را رمز پیروزی ملت ایران در این عملیات دانست و اظهار داشت: امروز هم که دشمن در عرصه اقتصادی نسبت به ملت ایران اعمال فشار می‌کند، تنها راه پیروزی، مقاومت در برابر فشارها است.

کربلایی گرفتار شدن منافقین در تنگه مرصاد را مصداق عینی تحقق سنت‌های الهی دانست و ابراز کرد: این حادثه عبرتی برای دشمنان انقلاب اسلامی است تا بدانند ملت ایران هر مشکل داخلی هم داشته باشد، در مقابل تهاجمات انسجام خود را به دست خواهد آورد و اجازه تجاوز به کیان خود را نمی‌دهد.

وی افزود: درس این واقعه برای ما این است که در هر زمان و مقطعی باید هوشیاری خود را حفظ کرده و در تهاجماتی که از جنس‌های مختلف هستند، با وحدت و یکپارچگی در برابر دشمن بایستیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول