اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت رشد دانه گلستان:

تولید، اشتغال و سرمایه از شاخصه‎های اصلی اقتصاد است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت رشد دانه گلستان گفت: تولید، اشتغال و سرمایه از شاخصه‎های اصلی اقتصاد محسوب می‎شوند و پیام نوروزی مقام معظم رهبری نیز برگرفته از این سه شاخصه مهم بوده است.

تولید، اشتغال و سرمایه از شاخصه‎های اصلی اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید حسن شریعت صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان با ایجاد تحریم به جنگ با کشور ایران برخاسته‎اند باید با خودباوری در عرصه تولید به مقابله با ترفندهای دشمن بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه در مقام عمل باید به یاری نظام برآییم تصریح کرد: هر کسی که با تمام وجود تصمیم به کاری بگیرد عنایت الهی نیز شامل حالش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت رشد دانه گلستان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف دولت، صنعتگران و ملت وظایفی بر عهده دارند متذکر شد: اقتدار صنعتگران در هر شرایطی باید حفظ شود و هیچگاه تسلیم شرایط نابسامان اقتصادی نشده و از میدان تولید کنار نکشند که همه اینها به حمایت دولت و ملت برمی‎گردد.

شریعت برگ برنده صنعتگران را داشتن صداقت عنوان کرد و یادآور شد: از این رو ظواهر دنیوی نباید اجر اخروی را پایمال کند.

وی با اشاره به اینکه ارزش‎گذاری و ارج نهادن به تولید بسیار مهم است خاطر نشان کرد: دولت به جای اینکه رقیب بخش خصوصی باشد باید یار و مددکار در بخش اقتصادی ظاهر شود.

مدیرعامل شرکت رشد دانه گلستان با تاکید بر اینکه کاهش بروکراسی اداری توسط دولت باید به طور جدی و برای حمایت از سرمایه‎گذاران اتخاذ شود اذعان کرد: ثبات در تصمیم‎گیری کمک شایانی به تولید و اشتغال پایدار می‎کند.

شریعت در خصوص وظایف ملت اظهار داشت: تولید ثروت حلال باید به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شده و از هزینه‎های کاذب پرهیز شود همچنین باید مصرف کالاهای تولیدی ایرانی به صورت بومی ارزش تلقی شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول