اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

اجرای اصل 44، اقتصاد کشور را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای اصل 44 قانون اساسی اقتصاد کشور و استان را متحول می‌کند.

اجرای اصل 44، اقتصاد کشور را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش سرمایه‌گذاری گیلان با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: تمام مسئولان و مدیران باید به اصل 44 قانون اساسی توجه داشته باشند و آن را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه در بحث توسعه سرمایه‌گذاری باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد، افزود: با توجه به شرایط فعلی و حساس کشور، اجرای اصل 44 می‌تواند موجب ایجاد تحول در اقتصاد کشور و استان شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه انجام کارهای اقتصادی در استان یکی از آرزوهای دیرینه ما بوده است، تصریح کرد: تمام نمایندگان در بخش اقتصادی مصر هستند و آن را مورد توجه قرار داده‌اند.

وی، نقش امور صنفی در توسعه اقتصادی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مجمع امور صنفی می‌تواند بسیاری از واقعیت‌ها را مطرح کند.

کوچکی‌نژاد استفاده از توان نمایندگان مجلس را به صلاح استان خواند و اذعان کرد: تیم اقتصادی جدیدی در بحث دولتی در استان شکل گرفته است که انتظار می‌رود در آن از توان نمایندگان نیز استفاده شود.

وی، مشارکت مردم در امور اقتصادی را موجب برطرف شدن بسیاری از گره‌های اقتصادی در شرایط تحریم عنوان کرد و گفت: امروز مردم درخواست دارند در این زمینه کمک کنند و مشارکت آنها می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تصریح بر اینکه جنگ اقتصادی در سراسر دنیا حاکم است، ابراز کرد: باید ببینیم چقدر می‌توانیم در سرمایه‌گذاری خارجی موفق عمل کنیم.

وی، اذعان کرد: 400 هزار میلیارد تومان پول در دست مردم است که یک سرمایه مهم محسوب می‌شود و باید ببینیم آیا می‌توانیم سهمی از این پول را سرمایه‌گذاری کنیم.

کوچکی‌نژاد برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در استان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را نیازمند همت و تلاش تمام مسئولان برای ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری دانست.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول