اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

بانک‌ها برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی همت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: بانک‌ها باید در راستای توسعه اقتصادی استان همت کنند.

بانک‌ها برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با سفیر جدید ایران در هند با اشاره به اینکه ایران به صورت تمام‌قد در برابر تحریم‌ها ایستادگی کرده است، اظهار کرد: با رهنمودهای رهبری و نگاه درست اقتصادی دولت توانستیم تحریم‌ها را مدیریت کرده و با انسجام و وحدت در بین مردم و مسئولان از مراحل سخت تحریم‌ها عبور کنیم.

وی ادامه داد: در مباحث اقتصادی، دولت علاوه بر اینکه به شدت به دنبال رفع مشکلات مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها است در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران نیز توجه جدی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: هدف از برگزاری این نشست ایجاد فرصتی برای توجه بیشتر به بخش خصوصی و تبادل نظرات در راستای گسترش روند و تعاملات اقتصادی استان است.

رشید گفت: تحریم‌ها وضعیت کشور ایران را نسبت به سایر کشورها بسیار متفاوت کرده است و هر روز استقلال ما را تقویت کرده است.

وی اظهار کرد: باید به گونه‌ای سیاست‌گذاری شود که توجه به مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در شهرک‌های صنعتی و مرزهای ملی کشور و استان انجام گیرد و مسئولان و دست‌اندرکاران برای رفع مشکلات مردم و تامین خواسته‌های آنان تلاش مضاعفی کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بانک‌ها نیز باید در روند توسعه اقتصادی استان و تحقق شعار تولید ملی تلاش کنند و این امر را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

رشید افزود: در اتاق بازرگانی استان نیز باید بر تحقق شعار تولید ملی توجه شود تا در راستای کم کردن فعالیت‌های دولت و تقویت بخش خصوصی هیچ‌گونه کم‌کاری وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به بازارچه‌های مرزی استان خاطر نشان کرد: در سفرهای دولت مصوبات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است همچنین در شورای توسعه شرق نیز مشوق‌های مناسبی از قبیل تضمین سرمایه در مناطق مرزی و سود پایین بانکی صورت گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی اظهار کرد: کار این مجموعه در استان آغاز شده و در حال حاضر سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول