اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی:

خانه مطبوعات خراسان رضوی فعالیت سیاسی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: چتر خانه مطبوعات خراسان رضوی چارچوب نظام هیچ رنگ، گرایش و طیف‌گرایی به خود ندارد و نمونه‌ای از فعالیت سیاسی در این تشکل نداشته‌ایم.

خانه مطبوعات خراسان رضوی فعالیت سیاسی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی محدث در مراسم روز خبرنگار که در تالار ابن هیثم مرکز شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در خانه مطبوعات خراسان رضوی اصول و ملاک‌هایی وجود دارد که همواره سعی شده است به این اصول پایبند باشیم، هرچند در این میان محدودیت‌ها و هزینه‌هایی را برای تحقق این امر پرداخت کرده‌ایم.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: در خانه مطبوعات خراسان رضوی سه اصل اساسی در نظر گرفته شده است که نخستین اصل خانه مطبوعات خراسان رضوی، صنفی بودن این مجموعه است.

محدث افزود: خانه مطبوعات خراسان رضوی یک تشکل صنفی است که با معیارهای حرفه‌ای شکل گرفته است و چتر خانه مطبوعات خراسان رضوی چارچوب نظام هیچ رنگ، گرایش و طیف گرایی به خود نداشته و ندارد و در این راستا میتوانم بگویم که نمونه‌ای از فعالیت سیاسی در این تشکل نداشته‌ایم.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی غیر دولتی بودن خانه مطبوعات استان را از دیگر اصول اساسی این نهاد عنوان کرد و گفت: غیر دولتی بودن خانه مطبوعات می‌تواند کمک کند که به صورت مستقل به نظام خدمت کند.

محدث گفت: اصل سوم این است که خانه مطبوعات استان جزئی از بدنه مطبوعات است و این دو از یکدیگر جدا نیستند.

در ادامه مراسم روح‌الله خلیل زاده سرپرست خبرگزاری ایسنای خراسان رضوی به آموزش به عنوان یکی از موارد مورد نیاز و اساسی خبرنگاران استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: با توجه به توانمندی جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا این آمادگی را اعلام می‌کنیم که در راستای ارتقای سطح دانش خبرنگاران فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/ل20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول