اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس:

جرایم اقتصادی را به صورت هدفمند دنبال می‌‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: فعالیت در زمینه مبارزه با جرایم اقتصادی به صورت هدفمند پیگیری می‌شود.

جرایم اقتصادی را به صورت هدفمند دنبال می‌‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، جلوگیری از بروز فساد و جرائم اقتصادی را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش در راستای تامین امنیت اقتصادی اقدامات لازم را به منظور هموارکردن مسیر توسعه انجام می‌دهد.

وی در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: برطرف‌کردن موانع، ایجاد امنیت و مقابله با کانون‌های جرم در حوزه اقتصادی از جمله موضوعاتی است که توسط اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در استان فارس دنبال می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس اضافه کرد: در نیروی انتظامی استان فارس با توجه به ساختارهای تعریف شده، انجام این گونه ماموریت‌ها در حیطه وظایف اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفته است که از سال گذشته با تقویت و تجهیز این اداره، فعالیت در زمینه مبارزه با جرایم اقتصادی به صورت هدفمند پیگیری می‌شود.

حیدری در تشریح اولویت‌های نیروی انتظامی استان فارس در مبارزه با جرایم اقتصادی گفت: پیش‌بینی و شناسایی تهدیدات و فرصت‌ها در حوزه اقتصادی، پیشگیری، کشف و مقابله با زمینه‌های ارتکاب جرائم اقتصادی و مبارزه با آن، گسترش تعاملات درون و برون‌ سازمانی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این زمینه، اولویت‌های پلیس را در زمینه امنیت اقتصادی در استان فارس تشکیل می‌دهد.

وی در تشریح برخی جرائم اقتصادی گفت: جرائمی مانند زمین‌خواری، اختلاس، تسهیلات غیرمجاز بانکی، پول‌شویی، احتکار، اختلال در نظام تولید، جرائم مالیاتی، مزایده‌ها و مناقصه‌های غیرقانونی، رشا و ارتشا و ... از جمله این جرایم است.

رئیس پلیس آگاهی فارس آسیب‌شناسی جرائم اقتصادی با همکاری کارشناسان مراکز دانشگاهی، تقویت و فعال‌کردن کمیته مقابله با جرائم اقتصادی و ترغیب دیگر نهادها برای مشارکت، توسعه مشارکت‌های مردمی در امر مبارزه، شناسایی و انهدام کانون‌های جرم در زمینه فساد اقتصادی و تمرکز اقدامات در نشان‌گاه‌های اقتصادی را از جمله برنامه‌های پلیس آگاهی در مبارزه با جرائم اقتصادی عنوان کرد.

وی از اقشار مختلف مردم برای همکاری در این زمینه دعوت و شماره تلفن 2184922 – 0711 را برای تماس معرفی کرد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول