اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت، چالدران در مجلس:

محدود کردن فعالیت هسته‌ای ظالمانه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت، چالدران در مجلس گفت: محدود کردن فعالیت هسته‌ای بر ضد ایران ظالمانه و دور کردن مردم ایران از حق مسلم خودشان است.

محدود کردن فعالیت هسته‌ای ظالمانه است

محمد علیپور امرور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در نشست با کارگزاران دولت، اظهار داشت: ایشان در این نشست بر مقاومت سران قوا در مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار تاکید کردند زیرا مستکبران واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی را به صورت وارونه در دنیا انعکاس می‌دهند.

وی با بیان اینکه استکبار همواره واقعیت‌سازی می‌کند، افزود: مستکبران به ویژه آمریکا انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای برای اعمال تحریم بر ضد ایران کرده است تا فعالیت‌های هسته‌ای ایران را محدود کند.

علیپور محدود کردن فعالیت هسته‌ای بر ضد ایران را ظالمانه دانست و تصریح کرد: در مذاکرات ایران با گروه 5+1، فعالیت‌های هسته‌ای ایران باید به طور کلی تعطیل شود اما این خواسته آنها هرگز محقق نمی‌شود زیرا مستکبران با این زیاده‌خواهی مستکبران می‌خواهند مردم ایران را از حق مسلم خود دور کنند.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت، چالدران گفت: اگر کارگزاران دولت و مردم آگاه ایران در مقابل افراط‌ و تفریط‌‌های دشمنان کوتاه بیایند آنها باز هم از فشارهای خود بر ضد ایران کم نمی‌کنند زیرا در گذشته با وجودی که فعالیت هسته‌ای ایران مدت‌ها به حالت تعلیق در آمد اما اندکی از محور شرارت‌های آنها محدود نشد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان نظام از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از ایران اسلامی می‌هراسند، خاطرنشان کرد: ایران متکی به اسلام و گره خوردن فرهنگ اسلامی کشور به فرهنگ عاشورایی لرزه به تن دشمنان می اندازد.‌

علیپور با بیان اینکه مقابله با دشمنان نظام موجب بالا رفتن ظرفیت‌های ما می شود، گفت: کارگزاران دولت باید دشمن‌شناس و موقعیت‌شناس باشند و با همکاری و وحدت کلمه در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: آنچه موجب ماندگاری و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و قبول نظام جمهوری اسلامی ایران شد، اسلام، ایمان و باور اسلامی است.‌

علیپور با بیان اینکه هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تحمیل فشار‌های اقتصادی به کشور دلسرد کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر امامت، ولایت، ایمان اسلامی است.‌

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت، چالدران در مجلس با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر مبنی بر اینکه دشمن از طریق راه‌اندازی تحریم و فشار‌های اقتصادی تلاش می‌کند مردم کشور دست از حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند، بیان داشت: هر گونه فعالیتی از سوی مسئولان نظام که منجر به تشدید فشار اقتصادی بر مردم شود، همکاری با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است بنابراین سران سه قوه مبارزه با تحریم‌های دشمن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول