اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک:

دشمنان ایران اسلامی بسیار منزوی شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک گفت: در شرایط کنونی دشمنان ایران اسلامی بسیار منزوی شده‌اند و در افکار عمومی جهان جایگاهی ندارند.

دشمنان ایران اسلامی بسیار منزوی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، رضا رضایی فاضل ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در این شهرستان اظهار داشت: دفاع از ملت فلسطین واجب است و باید تلاش کنیم تا از این ملت مظلوم حمایت کنیم.

وی افزود: فلسطین، خط مقدم مقاومت اسلامی است و سوریه و لبنان نیز در این جبهه نقش فعالی دارند و نباید بگذاریم تا با هجمه به این خطوط مقدم جبهه اسلام ضعیف شود و بر همه فرض است که در این راستا تلاش و از مردم مظلوم در این کشورها حمایت کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تأکید کرد: در شرایط کنونی سوریه تا حد زیادی خباثت‌های دشمنان را پاسخ داده و دست آنها را روکرده است ولی باید بکوشیم تا در فلسطین و بحرین نیز چنین اقداماتی شکل بگیرد.

رضایی‌‌فاضل خاطر نشان کرد: موضوع اسرائیل و فلسطین مسئله‌ای نیست که با گذشت 55 سال کهنه شده باشد و از یاد مسلمانان جهان رفته باشد بلکه مسئله‌ای است که ملت ایران با وجود روز قدس آن را همیشه تازه نگه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط در جهان بسیار علیه استکبار جهانی و ایادی آنهاست، افزود: در شرایط کنونی دشمنان ایران اسلامی بسیار منزوی شده‌اند و در افکار عمومی جهان جایگاهی ندارند.

رضایی‌فاضل تاکید کرد: روز قدس هم اکنون در بین همه مسلمانان جهان جایگاه خود را یافته و در حال گسترش به کشورهای غیرمسلمان است و این مهم از نعمت‌ها و ثمرات روز قدس و بیداری اسلامی است که در منطقه به راه افتاده است.

وی افزود: زمانی که استکبار جهانی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی، بیداری اسلامی را که در جهان در حال گسترش و فراگیری دیدند، از اینکه هر چه زودتر سرنگون می‌شوند دچار واهمه شدید شدند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: کشتار بی‌رحمانه و سرکوب مردم مسلمان در کشورهای بحرین، میانمار و عربستان نیز در راستای همین اهداف شوم استکبار برای به انزوا کشاندن مسلمانان است و این اتفاقات باعث می‌شود امسال روز جهانی قدس از جایگاه بالایی برخوردار باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول