اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ در مجلس:

ایران در تولید انواع تسلیحات دفاعی خودکفا است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز در تولید انواع تجهیزات و تسلیحات دفاعی خودکفا شده است.

ایران در تولید انواع تسلیحات دفاعی خودکفا است

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: امام امت (ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند که تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان برای ملت ایران نعمت و برکت بسیاری به همراه دارد.

وی تصریح کرد: کسانی که از دیدگاه‌ها و اعتقاد مردم و رهبری ایران، به ویژه آرمان‌های ما اطلاعی نداشتند، معنی حقیقی این فرمایشات و رهنمودها را درک نکرده و ما را متهم به جنگ‌طلبی می‌کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت ادامه داد: آنها ادعا کردند که مردم ایران و رهبران انقلاب به دنبال صلح نبوده و می‌گویند جنگ برای ما برکت دارد و آن را ادامه می‌دهیم.

این مسئول افزود: این در حالی است که معنی حقیقی و اصلی رهنمود بزرگان انقلاب آن است که ما با اعتقاد به آرمان‌های خود و ایمان به راهی که در پیش گرفته‌ایم،‌ حتی از تهدید و تحریم دشمنان نیز فرصت می‌سازیم.

کیایی‌نژاد گفت: به همین دلیل کشوری که از توانایی تولید یک فشنگ را نداشت،‌ امروز موشک‌های دوربرد تولید می‌کند.

* ایران به دنبال تنش و جنگ نیست

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه غنی فرهنگی و مذهبی ملت ایران تاکید کرد: در طول تاریخ به ویژه طی سه دهه اخیر ثابت کرده‌ایم که خواستار جنگ‌ و تنش با هیچ کشور و ملی نیستیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بارها به دشمنان ایران نشان دادیم که در راه دفاع از کشور و آرمان خود کوتاهی نکرده و پاسخ دشمنی را قاطعانه می‌دهیم.

کیایی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که چرا آمریکایی‌ها اخباری مبنی بر افزایش ناوهای خود در خلیج فارس و یا برگزاری مانورهای نظامی در منطقه را منتشر می‌کنند؟ گفت: هدف آنها ایجاد رعب و وحشت در میان ایرانیان است، غافل از اینکه ملت ایران با این تهدیدها دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارند.

این مسئول با اشاره به آمادگی دفاعی نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و بین‌المللی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز در تامین نیازهای دفاعی خود به ویژه تسلیحات پیشرفته نظامی خودکفا است.

وی در پایان اذعان داشت: به طور قطع نیروهای نظامی و دفاعی ما اجازه تعرض به ایران اسلامی را نداده و نیروهای سپاه و ارتش اشتباه آمریکایی‌ها و یا هر کشور دیگری را قاطعانه پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول