اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

جهانیان باید از کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی بترسند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: جبهه استکبار با تکیه بر قدرت تبلیغاتی سعی بر مخدوش کردن اذهان عمومی و معرفی مسلمانان به عنوان تهدید برای جهانیان است اما جهانیان باید از کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی بترسند.

جهانیان باید از کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی بترسند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: ایران اسلامی پرچم‌دار عدالت و حق‌طلبی در جهان بوده و هم‌اکنون به عنوان الگوی آزادگی و استکبارستیزی برای مسلمانان جهان و ملت‌های حق‌طلب مطرح است.

وی افزود: تمامی توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان اسلام به ویژه جبهه غرب علیه ایران اسلامی به دلیل همین پرچم‌داری اسلام و آموزه‌های الهی توسط نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و دشمنان به خوبی می‌دانند که ایران به دنبال بمب هسته‌ای نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: یکی از معیارها و امتیازهای ویژه مسلمانان در عصر حاضر گسترش روزافزون معنویات در سراسر جهان بوده و این همه توطئه و نقشه شوم از سوی کشورهای غربی علیه مسلمان به خاطر همین بیداری اسلامی و غالب شدن فرهنگ اسلامی در جهان است.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: جبهه استکبار با تکیه بر قدرت تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش سعی بر مخدوش کردن اذهان عمومی و معرفی مسلمانان و کشورهای مستقل دنیا به عنوان تهدید برای جهانیان است، اما جهانیان باید از کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی بترسند چراکه این رژیم منحوس در طول عمر تشکیلاتی خود جنایت‌های بسیاری را علیه بشریت انجام داده و هم‌اکنون نیز در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی افزود: کفر جهانی و فرهنگ منحط غرب در حال اضمحلال بوده و مردمانشان از نظام سرمایه‌داری و فساد خسته شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: دین، خدا و معنویات از جمله ارزش‌هایی است که با سرعتی هرچه تمام‌تر در دل جهانیان جا باز کرده و در فرهنگ‌های مختلف رشد می‌کند اما متأسفانه ما ابزار رسانه‌ای و تبلیغاتی مناسب و گسترده برای معرفی این مهم در اختیار نداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث تحریم دشمنان اشاره کرد و افزود: مردم ما باید هوشیار باشند که بیشتر این تحریم‌های تبلیغات رسانه‌ای بیش نبوده و با هوشیاری و دقتی مناسب می‌توان توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان را خنثی کنیم.

شاهرودی اظهار داشت: همه این تحریم‌ها و توطئه‌ها به دلیل اسلام است چراکه ایران اسلامی به عنوان پرچم‌دار اسلامی و آموزه‌های قرآنی موجب هوشیاری مسلمانان شده و عظمت و اقتدار جهان اسلام را به دشمنان گوشزد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید اولویت‌ها را در جامعه عوض کنیم و با پاسخگویی به‌موقع به نیاز جوانان و فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف آینده جوانان را تضمین نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به گرانی‌های اخیر نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان با استفاده از ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش به دنبال تشویش اذهان عمومی بوده و در این راستا باید مردم هوشیاری خود را حفظ نمایند.

شاهرودی در پایان بر رعایت فضای مناسب اسلامی در شهرهای مختلف استان و حرمت ایام مبارک ماه رمضان توسط همه افراد جامعه تأکید کرد و افزود: حفظ شئونات ماه رمضان امری واجب بوده و حتی کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرند باید این شئون را رعایت کنند لذا مسئولان و متولیان امر با اولویت قرار دادن تذکر لسانی با افراد خاطی برخورد کنند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول