اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

بیت‌المقدس نخستین خاکریز مبارزه با دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز بیت‌المقدس برای همه مسلمانان جهان مهم است زیرا نخستین خاکریز مبارزه با دشمنان اسلام بیت‌المقدس است.

بیت‌المقدس نخستین خاکریز مبارزه با دشمنان اسلام است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم‌آباد ضمن تقدیر از همه مردم لرستان به ویژه مردم خرم‌آباد گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفان با زورگویان و همچنین حرکتی برای محکوم کردن اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی است.

وی افزود: روز قدس بیانگر فریاد حق‌طلبانه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایت‌های استکبار جهانی است.

آل هاشم سرنگونی حکام وابسته به استکبار و صهیونیست‌ها را حاصل بیداری اسلامی و حماسه مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: رژیم اشغالگر قدس که در وضعیتی بحرانی به سر می‌برد، علاوه بر انزوای منطقه‌ای، در صحنه داخلی نیز با وضعیت بسیار شکننده‌ای روبرو شده است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از فلسطین و دشمنی با صهیونیسم از سیاست‌های راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: اکنون نه تنها ملت فلسطین بلکه همه ملت‌های مسلمان و به ویژه جهان عرب آگاه شده‌اند که تنها راه باز پس‌گیری حقوق پایمال شده آنها پایداری و مقاومت است.

رئیس عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مذاکرات سازشی هیچ چیزی جز تحقیر برای ملت‌های مسلمان ندارد و تنها راه عزت و نجات آنها مقاومت است،‌ اظهار داشت: امام راحل با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس، در حقیقت زمینه برای تقویت توان و حضور و مشارکت بیشتر مسلمانان در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیلی را فراهم کرد.

وی گفت: امروز مردم فلسطین با سلاح سنگ و انتفاضه در مقابل استبداد ایستاده‌اند و تا آخرین نفس خود سرود مقاومت و شهادت سر می‌دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز قدس، به عنوان روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار یاد کرد و گفت: یکی از علل اصلی خیزش اسلامی در کشورهای مسلمان، روز قدس است.

آل هاشم، مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را از راهبردهای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ‌اهمیت بیت‌المقدس را در جهان به خوبی بیان کردند.

وی از فلسطین به عنوان خاکریز مبارزه با دشمن و مهم‌ترین عامل وحدت مسلمانان جهان نام برد و گفت: حضور پررنگ و با شکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس یک‌بار دیگر استکبار جهانی را مأیوس کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز با نامگذاری روز قدس توسط امام (ره) فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در سراسر جهان طنین‌انداز شده است، گفت: همواره بیت‌المقدس برای مسلمانان دارای اهمیت بوده چراکه اولین خاکریز مبارزه با دشمنان و مهم‌ترین عامل وحدت در میان مسلمانان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول