اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد

حضور 16 آزاده مازندرانی در همایش ملی تجلیل از آزادگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت : 16 آزاده مازندرانی در همایش ملی تجلیل از آزادگان کشور تجلیل می‌شوند.

حضور 16 آزاده مازندرانی در همایش ملی تجلیل از آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، عباسعلی رضایی در آستانه فرارسیدن سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و مظهر بارز ایستادگی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: آزادگان، استقامت در برابر دشمنان را سرلوحه کار خود قرار داده و پس از سالیان زیاد تحمل شرایط طاقت‌فرسا حلاوتی به یادماندنی را به کام ملت بزرگ ایران چشاندند.

این مسئول با اشاره به پایمردی و ایستادگی آزادگان گفت: این ایستادگی نشان از اعتقاد دینی و علاقمندی آنان به اسلام، انقلاب، نظام و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است .

رضایی اضافه کرد: حضور آزادگان در عرصه‌های مختلف بیانگر ظرفیت و توانمندی‌های بالای آزادگان در سایه الطاف خداوندی و نیازمندی‌های انقلاب و نظام اسلامی در مقاطع زمانی متعدد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به تقارن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با ماه مبارک رمضان بیان کرد: مراسم معنوی گلشن وحی با حضور بخشی از آزادگان سرافراز پنج سال اسارت به بالا و همچنین جانبازان نخاعی و مسئولان ارشد استانی در مرکز توانبخشی امام علی(ع) ساری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشورمان با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و صدا و سیمای مرکز مازندران ویژه برنامه «آزادی در افق» به مدت 30 دقیقه در سیمای مازندران پخش می‌شود.

این مسئول در پایان از حضور 16 نفر از آزادگان استان مازندران در همایش ملی تجلیل از آزادگان کشور خبر داد و افزود : از برنامه‌های دیگر این سازمان در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تجلیل از آزادگان دستگاه‌های اجرایی استان، دیدار مسئولان از آزادگان، حضور آزادگان در گلزار شهدا و ختم قرآن توسط آزادگان جهت هدیه به روح شهدای گران قدر آزاده است.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول