اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

آزادگان سختی‌ها را برای حفظ باورها تحمل کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اعتقادات و باورهای انسانی و اسلامی ایثارگران و آزادگان، گفت: آنان سختی‌ها را برای حفظ ارزش‌های اسلامی نظام تحمل کردند.

آزادگان سختی‌ها را برای حفظ باورها تحمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با آزادگان سرافراز شهرستان سنندج با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: بزرگداشت این روزها مروری بر افتخارات غیورمردان و ایثارگران این مرز و بوم است.

وی با استناد به آیات قرآنی در مورد شعائر الهی و ایام و مناسبت‌های مختلف، افزود: آزادگان برای اسلام و مسلمانان و ایران اسلامی افتخارات زیادی آفریدند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه آزادگان در زمان طاغوت و مبارزه با رژیم شاه هم از خود گذشتگی‌هایی زیادی از خود نشان دادند، تصریح کرد: این گونه افراد در مبارزه با طاغوت و طاغوتیان هر کدام رسالت خود را به خوبی انجام دادند به طوری که در این راه برخی‌ از آنان به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام شاهرودی تصریح کرد: آزادگان تمام مصیبت‌ها و شکنجه‌های سخت را برای حفظ اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و انسانی به جان خریدند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.

وی در ادامه به مجاهدت و ایثارگری شهیده ناهید فاتحی‌کرجو از فرزندان این خطه از ایران اشاره کرد و گفت: این شخصیت بزرگوار سختی‌های زیادی را متحمل کرد اما حاضر نشد در مقابل آزادی‌اش به امام راحل هتک حرمت کند.

به گزارش فارس؛ شهیده ناهید فاتحی‌کرجو شهید شاخص امسال زنان کشور است که پس از 11 ماه اسارت توسط زنده انقلاب‌ها به شهادت رسید.

نماینده ولی‌فقیه کردستان بیان کرد: حفظ وحدت اسلامی و تکیه بر مشترکات از مهم‌ترین مسائل در اسلام است و تلاش در این راستا وظیفه تمامی مسلمانان است.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: ایران پرچم‌دار وحدت در جهان اسلام است و همواره در تمامی برهه‌های زمانی به ایجاد وحدت در بین مسلمانان توجه داشته و هم‌اکنون مسئولان نظام نیز در این راستا حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمامی مسلمانان اعم از سنی و شیعه باید با تکیه بر مشترکات اسلامی در راستای حفظ وحدت تلاش کرده و با این کار مانع از تحقق نقشه‌های شوم دشمن شوند.

نماینده ولی‌فقیه کردستان در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه خدماتی به جامعه ایثارگری ارائه می‌شود اما کافی نیست و شأن آنان بیشتر از این موضوعات است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول