اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید

مراسم سپاس از آزادگان کهگیلویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم جشن سپاس از آزادگان کهگیلویه با حضور جمع کثیری از آزادگان و همچنین مسئولان شهرستان کهگیلویه در حسینیه سپاه دهدشت برگزار شد.

مراسم سپاس از آزادگان کهگیلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم جشن سپاس از آزادگان کهگیلویه با حضور جمع کثیری از آزادگان و همچنین مسئولان شهرستان کهگیلویه در حسینیه سپاه دهدشت برگزار شد.

بهنام صمدی‌فرد در حاشیه این مراسم با خیرمقدم به تمامی آزادگان و کسانی که دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای حضور در این مراسم لبیک گفتند، اظهار داشت: سختی‌ها و مشقاتی که آزادگان در دوران اسارت تحمل کردند کمتر از زجرهایی که جانبازان می‌کشند، نیست و اجرشان کمتر از شهدا نخواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: آزادگان در سخت‌‌ترین شرایط اسارت، روحیه جوانمردی خود را حفظ کرده و بدون ترس از دشمن، از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دفاع کرده و به آن پایبند بودند و ایران اسلامی را به اوج اقتدار رساندند. 

صمدی‌فرد با بیان اینکه بزرگداشت این قشر انقلابی یکی از افتخارات ما خواهد بود، گفت: تمامی آحاد جامعه به خصوص مسئولان در قبال آزادگان و ایثارگران و همچنین خانواده‌های آنان مسئول بوده و وظیفه دارند بهترین خدمات را به این قشر از جامعه ارائه دهند. 

تنها 33 درصد مطالبات آزادگان کهگیلویه پرداخت شده است

وی با اشاره به اینکه کاری که آزادگان و ایثارگران انجام داده‌اند والا و دارای ارزش الهی است و هیچ‌گاه در مقابل مادیات ارزش‌گذاری نمی‌شود، افزود: خدمات‌رسانی به این افراد و خانواده‌های صبور آنان فقط ادای دینی است که در مقابل جانفشانی آنان بر عهده همه ما گذاشته شده است. 

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه افزود: نقش‌آفرینی این افراد در دفاع از اسلام بر هیچ‌کس پوشیده نیست و آحاد جامعه از کار بزرگی که آن‌ها انجام دادند، اطلاع دارند و اجر این بزرگواران نزد خداوند متعال محفوظ است. 

صمدی‌فرد ادامه داد: با توجه به اینکه آزادگان با مشکلاتی روبه‌رو هستند٬ این وظیفه دولت و مجلس است که با برنامه‌ریزی در جهت رفع موانع و مشکلات این اسوه‌های صبر و استقامت گام بردارد.

این مقام مسئول در بنیاد شهید کهگیلویه با بیان اینکه تنها 33 درصد پاداش مطالبات دوران اسارت آزادگان کهگیلویه پرداخت شده است، ابراز داشت: از مسئولان امر تقاضا داریم که نسبت به پرداخت مابقی مطالبات آزادگان برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول