اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی قزوین

فاصله تا داشتن جهانی بدون صهیونیسم یک یا علی است

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان قزوین طی بیانیه‌ای فاصله جهانی بدون صهیونیسم و نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف را یک یا علی دانست.

فاصله تا داشتن جهانی بدون صهیونیسم یک یا علی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان قزوین آمده است: خبر برگزاری شانزدهمین دوره اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران موجب خرسندی و مسرت ضمیر بیدار آزادی‌خواهان جهان شد چرا که بار دیگر کشورهای مدعی استقلال و عدم وابستگی به دولت‌های استکباری گرد هم می‌آیند به این امید که فریادهای برخاسته از جان‌های آزاده را شنیده و چون گذشته خویش قدم در راه خواست ملت‌ها نهند، امروز جهان خسته از ظلم و بی‌عدالتی در انتظار درخشش کوکب دریه ایمان است تا ستاره منحوس ظالمان شرق و غرب را نوید افول و ناامیدی دهد.

این بیانیه می‌افزاید: خواست دانش‌آموزان و ملت ایران از اعضای جنبش عدم تعهد این است که برای پیشبرد منافع ملت‌های مظلوم تلاش و برنامه‌ریزی کنند و این اطمینان را به مستضعفان عالم بدهند که فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی، پشتیبان واقعی آرمان ایشان‌اند.

در انتهای این بیانیه آمده است: مگر نه آن است که امام خمینی (ره) سالیان پیش کمین‌گاه شیطان و دام صیادان را به جهان نشان و صلای بیداری و حرکت سر داد. امروز نه تنها فلسطینیان بلکه ملت‌های جهان در انتظار پاسخی مناسب برای این پرسش‌ها هستند، بدین وسیله ما دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین هم‌نوا با سایر اقشار عدالت‌خواه جامعه اسلامی از جنبش عدم تعهد تقاضا داریم که با بازگشت به اصل اولیه تشکیل جنبش و نظر به اراده عمومی ملت‌ها مبنی بر اقدام عاجل در راستای احقاق حق مسلم فلسطینیان یعنی سرزمین مستقل فلسطین «از نحر تا بحر» تلاش نموده و در نشست تهران بارقه‌های نویدبخش حرکت خویش را در جهت دادخواهی ملت‌های دربند و زیر سلطه آشکار نمایند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول