اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همپای مردم انقلابی اصفهان صورت گرفت

حضور پر شور باشگاه فولاد ماهان در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: مجموعه مدیران و ورزشکاران باشگاه فولاد ماهان سپاهان همپای سایر مردم انقلابی اصفهان در مراسم روز جهانی قدس شرکت کرده و انزجار خود از رژیم جعلی صهیونیستی را اعلام کردند.

حضور پر شور باشگاه فولاد ماهان در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

در این راهپیمایی با شکوه تمامی مدیران، معاونان، پرسنل، هواداران و  مربیان و ورزشکاران تیم‌های ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هم گام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر بانگ  مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با آرمان‌ حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

در این مراسم ماهانی‌ها با حضور در میدان امام و با حمل پلاکاردها و پرچم‌های مخصوص از جلو جایگاه ویژه رژه رفتند تا به رغم تبلیغات دروغین دشمنان، جهانیان به چشم خود ببینند که ملت ایران هرگز خسته نشده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و آزادی ملت فلسطین همچنان مقاوم و استوار ایستاده‌اند.

به گزارش فارس، همچنین جامعه ورزش اصفهان نیز امروز صبح با حضور در ورزشگاه تختی حرکت خود را با لباس‌های متحدالشکل به سمت میدان امام اصفهان آغاز کرده و نماد رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول