اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان:

حضور در راهپیمایی روز قدس لبیک به فرمان رهبر است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد بهبهان گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، لبیک و پاسخ به ندا و فرمان رهبر معظم انقلاب است.

حضور در راهپیمایی روز قدس لبیک به فرمان رهبر است

حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در بهبهان ضمن تجلیل از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم ایران اسلامی از همه اقشار جامعه در این راهپیمایی بزرگ، به دنیا و مردم آن نشان داد که اسلام، اهداف و آرمان‌های آن همچنان زنده و پابرجا است.

وی افزود: در این روزها دنیای استکبار غرب در تلاش است مسلمانان جهان به خصوص شیعیان را محو کرده و از بین برود و در این راه تلاش‌های زیادی کرده و خون‌های بسیاری را ریخته است اما امروز بار دیگر مشت محکمی از ملت مسلمان منسجم خورده و دهان یاوه‌گویش پر از خون شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان بیان کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که در دفاع از مظلوم کوتاه نیامده و از مواضع حق‌جویانه و ظلم‌ستیزانه خود عقب‌نشینی نخواهند کرد و این‌بار نیز با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار خود بر این موضع خود تأکید کردند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول