اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با سراسر ایران اسلامی

مردم روزه‌دار خراسان رضوی یکصدا فریاد آزادی قدس را سر دادند

خبرگزاری فارس: مردم روزه‌دار استان شهیدپرور خراسان رضوی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سراسر ایران اسلامی آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

مردم روزه‌دار خراسان رضوی یکصدا فریاد آزادی قدس را سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مردم استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس امروز بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند و انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند و برای آزادی فلسطین و قدس شریف پا به پای یکدیگر به خیابان‌ها آمدند، تا پرچم قدس را بر دستان فلسطینی‌ها بر بلندای مسجدالاقصی به اهتزاز درآورند.

مردم مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی شامل نیشابور، سبزوار، چناران، گناباد و... با زبان‌های روزه از ساعات اولیه صبح با حضور پر شور و در صفوف به هم فشرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

مردم روزه‌دار خراسان رضوی در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، امروز روز ذلت آمریکاست، پایان اقتدار خودکامه‌هاست، شرط نجات قدس وحدت بود، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، ملت ما متحد و یک صداست فریاد دارد مرگ بر آمریکا، یا ایها المسلمون؛ اتحدوا اتحدوا در حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی امروز حضور یافتند.

اقشار و گروه‌های مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان در صف‌های راهپیمایی روز قدس با مشت‌های گره‌کرده، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند‌.

مردم همیشه در صحنه خراسان رضوی با حضور حماسی و منسجم خود در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار، حمایت همه‏جانبه از قدس شریف را اعلام کردند.

مردم روزه‏دار در این راهپیمایی بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‏های والای حضرت امام خمینی (ره) بنیان‏گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

در مشهد مقدس نیز مردم در مسیر راهپیمایی از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند و برای آزادی قدس شریف یکصدا فریاد حمایت از آزادگی سردادند.

مردم شهیدپرور و مومن و انقلابی مشهد همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و روزه‌داری نه تنها مانعی برای راهپیمایی آنان نبود بلکه این حمایت را مستحکم‌تر کرد.

امروز مشهدی‌ها همپای ولایت آمده بودند و رو به روی آستان مقدس و ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج، علی‌بن موسی الرضا(ع) به جهانیان نشان دادند که قدس پاره تن اسلام و مسلمین است و این حمایت تا ابد ادامه دارد.

راهپیمایی امروز نشان داد که حمایت از قدس ریشه در اعتقادات و باور مردم ایران دارد و مردم ایران اسلامی مقاومت را هرگز تنها نمی‌گذارند زیرا مقاومت و روز قدس همواره در حافظه تاریخی این ملت ثبت شده است.

امروز در جای جای خراسان رضوی و مشهد مقدس، حماسه‌ها خلق شد و دشمن بار دیگر از حضور یکپارچه و صمیمی مردم ایران اسلامی ناامید شد و دانست که عشق به فلسطین در رگ‌های مردم ایران جاری است.

 

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول