اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم حماسه‌ای دیگر آفریدند

حضور باشکوه شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس در عسلویه

خبرگزاری فارس: مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس حضوری باشکوه و کم‌نظیر از خود نشان دادند.

حضور باشکوه شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه پیش از ظهر امروز مردم عسلویه همگام با مردم سراسر ایران و ملت‌های مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و انزجار خود را از رژیم جعلی و زورگوی صهیونیستی ابراز داشتند.

مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی و مرد و زن و پیر و جوان و قشرهای مختلف مردمی در این راهپیمایی حضوری باشکوه داشتند و شعارهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و استکبارگران سر دادند و خواستار نجات قدس شریف شدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار "روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی فلسطین" در این منطقه برگزار شد و حضور اهل تسنن در کنار شیعیان نشان‌دهنده وحدت و همدلی همه مسلمانان و عزم جزم برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

روحانیت معظم، مسئولان ارشد صنعت نفت در عسلویه، مسئولان محلی و تعداد زیادی از کارکنان شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه نیز در این راهپیمایی شرکت دارند.

"مرگ بر اسراییل"، " مرگ بر آمریکا" و "الله اکبر" و سایر شعارهای انقلابی از مهم‌ترین شعارهایی است که در این راهپیمایی باشکوه، راهپیمایان سر داده‌اند.

هم‌اکنون قطعنامه 9 ماده‌ای راهپیمایی در حال قرائت است و مردم مؤمن و ولایت‌مدار عسلویه و روستاهای اطراف با شعار " الله اکبر" بندهای قطعنامه را تایید می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول