اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

روز قدس جمعه موعود است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس جمعه موعود است که انتظار می‌رود با ظهور امام عصر(عج) بساط ظلم و جور برچیده شود.

روز قدس جمعه موعود است

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، در حاشیه مراسم روز قدس اظهار داشت: حضور دشمن شکن مردم اردبیل در راهپیمائی امروز بار دیگر به پریشان‌احوالی استکبار منجر شده و دنیا را متوجه این اصل می‌کند که ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه حامی و فریادرسی همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی با یادآوری اینکه دشمنان این نظام با توطئه‌های رنگین خود در جهان اسلام و اطراف ایران سعی می‌کنند ایران را به انزوا ببرند خاطرنشان کرد: سوریه نقطه مقاومت امت حزب‌الله است و امریکا و رژیم صهیونیستی همچون جنگ ناکام 33 روزه در لبنان و غزه در مقابله با مردم آزادیخواه سوریه راه را به خطا رفته‌اند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: هرگونه تجاوز به سوریه معادلات منطقه‌ای و جهانی را بر هم خواهد زد و سبب ناکامی دیگر برای غرب و نظام سلطه خواهد بود.

پیرموذن اضافه کرد: بیداری اسلامی که در منطقه به شکل اساسی و ریشه‌ای آغاز شده است ادامه مسیر متعالی انقلاب اسلامی است که دشمنان به هر نحو ممکن سعی می‌کنند این شعله برافروخته را خاموش کنند.

وی این راهپیمایی بزرگ را نمایش خیره‌کننده دیگری از اراده پولادین مردم ایران و استان اردبیل در حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه استکبار و نظام سلطه و حامیان صهیونیسم بین‌الملل اعلام کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود با قدردانی از اهالی اردبیل و حضور بی‌نظیر آنها در راهپیمائی روز جهانی قدس تصریح کرد: این خروش عظیم خط بطلان بر تمام توطئه‌های نظام استکباری کشید و اسباب بی‌آبرویی نظام سلطه را فراهم کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول