اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش آغاز شد

خروش مردم اهواز در راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری فارس: بار دیگر در روز جهانی قدس، شهر اهواز صحنه حضور مردمی بود که یکپارچه فریادهای ضد استکباری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

خروش مردم اهواز در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مرکز خوزستان ساعت 11 و 30 دقیقه از مقابل مسجد جزایری در خیابان امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان آغاز شد و در زیر تابش گرم خورشید لحظه به لحظه از خیابان‌های فرعی و دیگر مسیرهای دسترسی بر خیل جمعیت راهپیمایان افزوده می‌شود.

در پیشاپیش راهپیمایی کنندگان نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس خبرگان، برخی نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیج ادارات و کارخانجات و دیگر مسئولان استان حضور دارند و جامعه ورزشکاران با لباس‌های متحد جلوه زیبایی به این حضور باشکوه بخشیده‌اند.

همچنین تعدادی از جانبازان، دارای مجروحیت از ناحیه پا مجروح شده و یا ضایعه نخاعی، با ویلچیر در صف نخست راهپیمایی شرکت کرده تا عزم و اراده آهنین خود را برای تحقق آرمان‌ها و اصول انقلاب بار دیگر به اثبات برسانند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهای پایان اسرائیل و پرچم‌های ایران، حزب الله لبنان و تصاویری از کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان حمایت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کرده و آدمک‌های رژیم صیهونیستی و استکباری را به آتش کشیدند.

مردم خداجوی و روزه دار شهرستان اهواز در مسیر راهپیمایی خود از خیابان امام خمینی (ره) با سردادن شعارهای «وحدت ما باعث شکست دشمن بود همبستگی موجب عزت میهن بود»، «همبستگی، اتحاد، حافظ کشور بود مسیر ملت ما مسیر رهبر بود»، «باید که متحد شویم سراسر برابر رژیم اشغالگر»، «فریاد ما مثل خروش دریاست مرگ بر آمریکا شعار دنیاست»، «مرگ بر اسرائیل»، «با پرچم ولایت برخیز‌ای دلاور نابودی اسرائیل حتمی است‌ای برادر» و.... آزادی قدس شریف و حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین را سرداده و جنایات این رژیم علیه مسلمانان را محکوم کردند.

آنان همچنین با سردادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» جنایات صورت گرفته در کشورهای مسلمان منطقه علیه مردم مظلوم و بی‌گناه را محکوم کرده و خواستار اقدام از سوی سازمان‌های دفاع از حقوق بشر و شکستن سکوت سنگین برخی کشورهای عرب شدند.

راهپیمایی کنندگان در شهر اهواز تنها راه حل مسئله فلسطین را انحلال و زوال رژیم صهیونیستی و خروج صهیونیست‌های غاصب از سرزمین‌های اشغالی و بازگشت آوارگان فلسطینی به کشور خود دانسته و هر گونه راه حل دیگری در راستای ادامه ظلم و پایمال کردن حقوق مسلم فلسطینی‌ها تلقی کرده و محکوم به شکست اعلام کردند.

راهپیمایی روز قدس اهواز در امتداد خیابان امام خمینی (ره) به سمت مصلی مهدیه ادامه خواهد یافت و در محل مصلی با سخنرانی خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در جمهوری اسلامی ایران خاتمه می یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول