اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

شیشه عمر رژیم صهیونیستی در حال شکستن است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: شیشه عمر رژیم صهیونیستی در حال شکستن است.

شیشه عمر رژیم صهیونیستی در حال شکستن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان هر چه تلاش کنند نمی‌توانند در برابر مقابله با قدرت مسلمانان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: مسلمانان با تکیه بر خداوند و قرآن کریم دارای قدرت بزرگی هستند که هیچ توطئه و ترفندی نمی‌تواند آنان را با شکست مواجه کند.

این مسئول گفت: کشتار مسلمانان، حملات وحشیانه به سرزمین‌های اسلامی و زروگویی و تهدید دیگر جایی در بین مسلمانان نداشته چرا که آنان با این ترفندهای دشمنان آشنایی دارند و اجازه نخواهند داد که این اقدامات شوم آنان مانع از تحقق اهدافشان شود.

فرهادی با اشاره به این رهایی و آزادی مردم فلسطین نزدیک است تأکید کرد: عمر دشمنان این سرزمین به پایان خود رسیده و آنان دیگر راه به جایی ندارند و باید از بین بروند.

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور چشمگیر ود در این راهپیمایی نشان دادند که هرگز مردم مسلمان فلسطین را فراموش نکرده و بعد از سال‌ها از اشغال سرزمینشان هنوز حامی آنان هستند.

استاندار البرز تصریح کرد: حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان نیز نشان دهنده عزم راسخ مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار فارس در کرج حضور قشرها مختلف مردم در این راهپیمایی هر لحظه افزوده‌تر می‌شود و مردم روزه دار با حضور در صفوف به هم فشرده این راهپیمایی بار دگر حمایت خود را از ملت‌های مسلمان در بند رژیم صهیونیستی اعلام کردند و خواستار نابودی این رژیم سفاک شدند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول