اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدس روز خروش ملت‌ها

مردم اردبیل آرمان قدس شریف را فریاد می‌زنند

خبرگزاری فارس: همزمان با جمعه آخر ماه رمضان و روز جهانی قدس از دقایقی پیش راهپیمائی مردم استان اردبیل آغاز شده و مردم مومن و روزه‌دار این استان آرمان قدس شریف را فریاد می‌زنند.

مردم اردبیل آرمان قدس شریف را فریاد می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راهپیمایی روز جهانی قدس که از ساعت 10:30 صبح در اردبیل آغاز شده به صحنه خروش اردبیلی‌ها علیه نظام استبدادی و استکباری تبدیل شده به طوری که مردم روزه‌دار این شهر با در دست داشتن پلاکاردها و نمادهائی از مقاومت مردم فلسطین بار دیگر فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

در این خروش عظیم و رستاخیز بزرگ همه مردم از پیر و جوان و زن و مرد به خیابان‌ها آمده‌اند و در دفاع از آرمان فلسطین مقدس خشم خود را بر سر صهیونیسم و ایادی کفر بلند کرده‌اند.

یکی از شهروندان اردبیلی در اهمیت این حضور باصلابت گفت: استکبار بیش از سه دهه است که با پیروزی انقلاب اسلامی در خماری به سر می‌برد تا شاید چنگال خون‌آلود خود را به سوی منافع ملت‌های مسلمان به ویژه ایران دراز کند اما همیشه با ناکامی این چنگال را عقب کشیده است.

علی فرهادی رژیم صهیونیستی را تنها رژیم جعلی در روی کره زمین اعلام کرد که حتی در روی نقشه نیز نمی‌توان نام و سراغی از ماهیت آنها گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به که به همراه تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز قدس حضور یافته است اهمیت حضور را پشتوانه واقعی و دلگرم کننده برای ملت مظلوم فلسطین و جهان اسلام توصیف کرد و اظهار داشت: صهیونیسم و امریکا مسئول تمام جنایات و خونریزی در جهان اسلام هستند.

احمد محمودزاده پایان عمر رژیم صهیونیستی  را نزدیک اعلام کرد و گفت: این رژیم در حالی واپسین روزهای حیات نامبارک خود را تجربه می‌کند که هیچ راه نجاتی برای آن به خاطر نیم قرن جنایت بی‌شرمانه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راهپیمائی روز جهانی قدس در اردبیل از خیابان ایستگاه سرعین اردبیل برای برادران و میدان شریعتی به سمت میدان مصلی در حال انجام است و قرار است شرکت کنندگان در این آئین عبادی ـ سیاسی در محل میدان مصلی تجمع شکوهمندی را انجام داده و ب آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی  و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر خشم خود را از توطئه‌های رژیم صهیونیستی  نشان دهند.

مردم ولایتمدار اردبیل در این مراسم به سخنان رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اردبیل به عنوان سخنران روز قدس گوش فراداده و با قرائت قطعنامه راهپیمایی ختم به مراسم شکوهمند نماز جمعه این هفته اردبیل می‌شود.

در سایر شهرستان‌ها نیز از ساعت 11 صبح راهپیمائی آغاز شده است.

یکی از جلوه‌های زیبای این حضور برقراری پایگاه‌های کمک و یاری به هموطنان زلزله‌زده اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی است که در خیابان امام اردبیل تصاویری از زلزله مهیب اوایل هفته به نمایش گذاشته شده و صندوق‌هایی نیز برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول