اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گل‌محمدی:

از سرمربیگری صبا استعفا نکردم / سپاسی را در خانه می‌بریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: من از هدایت صبای قم استعفا نکردم اما فعلا ترجیح می‌دهم راجع به این موضوع صحبتی نکنم.

از سرمربیگری صبا استعفا نکردم / سپاسی را در خانه می‌بریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: به صراحت می‌گویم که در این قضیه استعفایی در کار نبوده است ولی ترجیح می‌دهم راجع به جزئیات آن صحبتی نکنم.

وی ادامه داد: در واقع موضوعی بین من و بازیکنان تیم صبای قم بود که خوشبختانه حل شد و با توجه به اینکه موضوع مربوط به خانواده صبا بود، نمی‌توانم این مسئله خانوادگی را به بیرون منتقل کنم ولی همین قدر می‌گویم که مشکلی نیست.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به اینکه آیا ممکن نیست این موضوع بر کیفیت کار شما و تیم صبا در ادامه لیگ برتر تاثیر منفی بگذارد؟ عنوان داشت: قطعا اینگونه نیست و حتی من فکر می‌کنم بعد از این موضوع اتحاد و تمرکز ما و بازیکنان تیم نیز بیشتر شد.

وی در ادامه از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت و اضافه کرد: با نتیجه بسیار خوبی که در این دیدار در حضور پر تعداد تماشاگران حریف گرفتیم از نظر روحی در بهترین شرایط قرار داریم.

گل‌محمدی بیان داشت: ما برای دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پنجم لیگ برتر که برای ما یک دیدار خانگی و حساس محسوب می‌شود، تمرینات ویژه این بازی را پشت سر گذاشته‌ایم و ان‌شاءالله از هر نظر در بهترین شرایط برابر حریف قرار می‌گیریم.

وی افزود: ما از تعطیلات 10 روز لیگ برتر که بعد از بازی با پرسپولیس آغاز شد، بهترین استفاده را برده‌ایم، بازیکنان ابتدا استراحت و سپس تمرین کردند، ضمن اینکه مهمترین دستاورد برای ما بهبود شرایط بازیکنان مصدوم تیم بود.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در دیداری حساس از هفته پنجم نیم فصل نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 22 امشب در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقه تیم‌های 9 امتیازی رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر در حالی امشب به قضاوت محسن قهرمانی برگزار می‌شود که صبای قم آخرین بار در خانه خود با تیم فجر نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول