اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب در دیداری تدارکاتی

صبای قم به مصاف شیرین فراز کرمانشاه می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدارهای هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف شیرین فراز کرمانشاه می‌رود.

صبای قم به مصاف شیرین فراز کرمانشاه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که پنجمین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای 27 و 29 مرداد ماه برگزار می‌شود، صبای قم در نظر دارد در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز این هفته از مسابقات به مصاف تیم شیرین فراز کرمانشاه برود.

حریف شاگردان یحیی گل‌محمدی در راه کسب آمادگی لازم برای انجام دیدارهای هفته پنجم و مصاف خانگی مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، مقابل تیم دسته اولی شیرین فراز کرمانشاه به میدان می‌رود.

بازیکنان شیرین فراز کرمانشاه که این روزها در تهران اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرده‌ و آماده فصل جدید لیگ آزادگان می‌شوند از فرصت حضور در تهران قصد بهره‌برداری مطلوب دارند و به همین خاطر دیداری تدارکاتی با صبای قم برگزار می‌کنند.

شاگردان گل‌محمدی در حالی در این دیدار به میدان می‌روند که در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بودند و در نهایت با زدن دو گل در این دیدار به سومین پیروزی ارزشمند خود در لیگ دوازدهم فوتبال کشور دست یافتند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته چهارم از دور رفت این مسابقات، تیم فولاد مبارکه سپاه اصفهان با کسب 10 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز که در هفته سوم از سد صبای قم گذشته بود، با کسب همین تعداد امتیاز در رده دوم است.

شاگردان گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم نیز که تا پایان هفته چهارم جزو تیم‌های بالانشین لیگ برتر هستند و برای حفظ این موقعیت در تهران چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداشتند، در حال حاضر سومین تیم جدول رده‌بندی هستند که موفق شدند سه پیروزی کسب کنند.

دیدار با پرسپولیس تهران دومین بازی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خارج از خانه محسوب می‌شد که صبای قم همانند مسابقه قبل با ذوب آهن اصفهان که در خارج از خانه به برتری رسیده بود، نتیجه را با دو گل از آن خود کرد.

با این حال حضور بازیکنان جوان و با انگیزه در تیم صبای قم از یک سو و فرصتی که گل‌محمدی در تعطیلی لیگ برتر در اختیار دارد می‌تواند بار دیگر هماهنگی و وحدت تاکتیکی مناسبی را بین تمام نفرات تیم به وجود آورده و به تداوم موفقیت‌های صبا فکر کند.

این در حالی است که مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته پنجم از دور رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول