اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر

صبای قم میهمان پرسپولیس تهران شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در مصاف خارج از خانه هفته چهارم دور رفت لیگ دوازدهم با پرسپولیس تهران دیدار می‌کند.

صبای قم میهمان پرسپولیس تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری هفت هفته از دور رفت بازی‌های دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته چهارم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه هفته آینده یعنی پانزدهم مرداد ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود.

صبایی‌ها که در حال حاضر تیم چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، برای کسب آمادگی لازم به منظور برگزاری بازی خارج از خانه مقابل پرسپولیس تهران بلافاصله بعد از دیدار با ملوان در هفته سوم، تمرینات خود را آغاز کرده و با جدیت مشغول آماده‌سازی مصاف با سرخپوشان پایتخت هستند.

بعد از دیدار صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دوشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و به شکست دور از انتظار سه بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی انجامید، صبایی‌ها هرگز استراحت نکردند تا بعد از آن دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم آغاز شود.

تیم فوتبال صبای قم برای حضور مجدد در جمع مدعیان بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته چهارم باید در خارج از خانه با تیم مانوئل ژوزه یعنی پرسپولیس تهران بازی کند، دیداری که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به همین منظور تیم فوتبال صبای قم زیر نظر یحیی گل‌محمدی، ناصر بختیاری‌زاده، سیدمجتبی حسینی، حمید مطهری و رضا محتشم مربیان خود این روزها با حضور تمام نفرات خود تمرین می‌کند تا با فراموش کردن باخت خانگی به ملوان آماده دیدار با پرسپولیس شود.

صبای قم در حالی برابر تیم بحران‌زده پرسپولیس تهران صف‌آرایی می‌کند که در دیدار رفت دو تیم در نیم فصل نخست فصل قبل با دو گل در ورزشگاه آزادی به حریف خود باخته است.

البته صبایی‌ها در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هرگز در دیدارهای خانگی خود به تیم پرسپولیس تهران نباخته‌اند و این تیم را دو بار در ورزشگاه یادگار امام قم با شکست روبه‌رو کرده و دو بار نیز بازی دو تیم به تساوی و تقسیم امتیازها انجامید.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا قبل از آغاز دیدارهای هفته چهارم دور رفت لیگ دوازدهم، صبای قم با کسب شش امتیاز و تفاضل گل مناسب نسبت به استقلال تهران رقیب هم امتیازی خود، در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌ها جای گرفته است.

این در حالی است که شاگردان مانوئل ژوزه در تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حال حاضر چهار امتیازی هستند و جایگاه دهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تا قبل از مصاف با صبای قم در اختیار دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول