اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سود لیگ برتر

صبای قم به پیروزی مقابل ملوان می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته از دور رفت رقابت‌های فوتبال جام خلیج فارس برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول رده‌بندی مقابل ملوان انزلی صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم به پیروزی مقابل ملوان می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور رفت از بازی‌های دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در فاصله کوتاه بعد از پایان بازی‌های هفته دوم، از روز دوشنبه نهم مرداد ماه با رقابت تیم‌های حاضر در لیگ دوازدهم وارد هفته دوم خود می‌شود و در شهر مقدس قم دیداری حساس به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر، شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم در حضور تماشاگران خودی در دومین دیدار خانگی میزبان تیم فوتبال ملوان انزلی خواهند بود تا بعد از پیروزی ارزشمند خارج از خانه هفته دوم، پیروزی دیگری را در خانه به دست بیاورند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در دیداری حساس از هفته سوم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22 دوشنبه نهم مرداد‌ ماه، در زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام شهر مقدس قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

صبای قم در دو بازی قبل خود که دیدارهایی از هفته‌های اول و دوم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته برتر کشور بود و به ترتیب در مجموعه ورزشی یادگار امام قم و فولاد شهر اصفهان برگزار شد، به ترتیب برابر تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و با کسب پیروزی چهار بر صفر و برتری دو بر یک از این دو مسابقه خارج شد.

صبا با کسب دو پیروزی متوالی موقعیت بسیار خوبی در لیگ برتر دارد و در حال حاضر با موقعیتی مناسب در مکان نخست جدول جای گرفته است.

علاوه بر صبای قم که هم‌اکنون صدرنشین جدول لیگ برتر است، دو تیم شش امتیازی دیگر یعنی فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در تعقیب این تیم هستند و صبا به همین خاطر قصد دارد در دیدار خانگی هفته سوم مقابل ملوان تیم پیروز میدان باشد.

تیم فوتبال صبای قم در شرایطی خود را آماده مصاف با تیم ملوان بندر انزلی می‌کند که ملوانی‌ها از دو بازی قبل خود برتری یک بر صفر برابر گهر دورود در بازی خارج از خانه و تساوی دو بر دو برابر صنعت نفت آبادان در دیدار خانگی هفته دوم را در کارنامه دارند.

از سوی دیگر صبای قم در این دیدار به میلاد نوری هافبک طراح، تکنیکی و خوش فکر خود نگاه دارد تا بعد از درخششی که این بازیکن در دیدارهای صبای قم با پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان داشت و به تنهایی چهار گل از شش گل صبای قم را به ثمر رساند، این بار نیز پیروزی دیگری را برابر تیم ملوان بندر انزلی به دست بیاورد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول