اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مصدومیت

3 بازیکن صبای قم از دیدار با ملوان محروم شدند

خبرگزاری فارس: سه بازیکن تیم فوتبال صبای قم از دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی محروم شدند.

3 بازیکن صبای قم از دیدار با ملوان محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که سومین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امشب با انجام دو مسابقه آغاز می‌شود، صبای قم در خانه میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با روحیه‌ای بسیار خوب از دو پیروزی که در هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر برابر تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان کسب کرده‌اند، اکنون صدرنشین لیگ برتر هستند و با انگیزه‌ای مضاعف قصد کسب سومین پیروزی متوالی خود را در لیگ این فصل مقابل ملوان بندر انزلی دارند.

صبای قم و یحیی گل‌محمدی سرمربی جوان این تیم در این دیدار یک مشکل عمده دارند و این مشکل مصدومیت سه بازیکن آنها است.

صبای قم در هفته دوم که برای انجام بازی حساس خود با ذوب آهن اصفهان به فولاد شهر رفته بود در جدال با ذوب آهن اصفهان اگر چه به برد ارزشمند دو بر یک و سه امتیاز مسابقه دست یافت تا صدرنشین لیگ برتر فوتبال شود، اما تاوان سنگینی داد و سه بازیکن این تیم مصدوم شدند.

یکی از بازیکنانی که در دیدار هفته سوم با ذوب آهن مصدوم شدند، محمد آرام‌طبع مدافع سمت چپ صبای قم است که بازیکنی سرعتی، تکنیکی و باهوش است و در دو دیدار صبا در ترکیب اصلی به میدان رفت اما در دیدار با ذوب آهن به شدت آسیب دید و هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی به ترکیب شاگردان یحیی گل‌محمدی باز خواهد گشت.

از سوی دیگر صبای قم در دیدار با ذوب آهن اصفهان مجید حیدری مدافع بلند قامت خود در مرکز خط دفاعی را از دست داد، زیرا حیدری که از نیم فصل لیگ یازدهم در صبای قم بازی می‌کند از ناحیه زانو به شدت آسیب دیده و احتمالا سه هفته از ترکیب صبای قم دور خواهد بود.

سومین بازیکنی که قطعا در دیدار امشب صبای قم در مقابل ملوان بندر انزلی بازی نخواهد کرد و در واقع گل‌محمدی قید حضور او را در ترکیب اصلی تیمش زده است، سعید لطفی مدافع ملی‌پوش این تیم است که از ناحیه کشاله ران به شدت دچار صدمه شده است.

با این حال سرمربی صبا امیدوار است در دیدار حساس هفته سوم نیم فصل نخست لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی از نفرات جایگزین تیمش که بازیکنانی نامدار و آماده هستند، در ترکیب اصلی استفاده کند و سومین پیروزی این فصل را به دست بیاورد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول