اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

صبای قم باخت به ملوان را برابر پرسپولیس جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: برای شکست دادن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار هفته چهارم بازیکنان ما با انگیزه‌اند، زیرا صبای قم قصد دارد باخت به ملوان را با کسب سه امتیاز این بازی جبران کند.

صبای قم باخت به ملوان را برابر پرسپولیس جبران می‌کند

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مربیان ما به خوبی می‌دانند که در مصاف با تیم رده‌ دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازی بسیار دشواری در پیش داریم اما با شناخت کافی به مصاف حریف خود می‌رویم و قطعا بازیکنان ما با درس گرفتن از بازی هفته سوم مقابل ملوان، برای ابراز شایستگی‌های صبا تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در این دیدار مهاجمان صبا باید قدر موقعیت‌های مناسب را دانسته و سعی کنند همچون بازی خانگی برابر پیکان به پیروزی قاطع دست یابیم.

سرپرست باشگاه صبای قم اظهار داشت: بازیکنان ما بعد از نشان دادن آمادگی بالای خود در دو هفته اول و دوم لیگ برتر، در بازی گذشته نیز با اینکه مقابل ملوان بندر انزلی تن به شکست دادیم باز هم برای اینکه به شکلی بسیار خوب برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کنند تلاش زیادی از خود نشان دادند اما در دیدار با ملوان حوادث بازی به نفع ما رقم نخورد.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی خوبی که بازیکنان ما دارند و همچنین انگیزه‌ای که در بین تک تک بازیکنان به چشم می‌خورد، به هیچ عنوان پرسپولیس تهران مقابل ما از پیش برنده نیست، ضمن اینکه این تیم را نیز نمی‌توان کم توان و ضعیف قلمداد کرد.

رمضان‌بیگی در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار ابراز داشت: چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند ولی مابقی بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای انتخاب بازی هفته چهارم آماده هستند.

وی تاکید کرد: با این حال کادر فنی صبا در بازی یکشنبه شب نفرات خوبی را در اختیار دارد و با توجه به موقعیت خوبی که در جدول داریم و آمادگی خوبی که بازیکنان از آن برخوردار هستند، امید زیادی داریم که با کسب پیروزی دیگری میدان مصاف با پرسپولیس تهران را ترک کنیم.

سرپرست باشگاه صبای قم خاطر نشان کرد: با نتایجی که در دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رقم خورد، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که با کسب سه امتیاز دیدار برابر پرسپولیس تهران، فرصت صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی را داریم و به همین خاطر پیروزی در این دیدار خارج از خانه برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: در دیدار هفته چهارم ما میهمان بازی با تیم فوتبال پرسپولیس تهران هستیم ولی باید قدر موقعیت‌های خود را دانسته و همچون گذشته با انگیزه بالا و میل به موفقیت در لیگ دوازدهم فوتبال کشور همچنان به دنبال کسب پیروزی باشیم.

دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 15 مرداد ماه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول