اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی رقم خورد

برتری پر گل صبای قم برابر تیم امید

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سد تیم امید گذشت.

برتری پر گل صبای قم برابر تیم امید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که 24 ساعت دیگر تا آغاز چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم‌های لیگ برتری آخرین تلاش‌های خود را برای افزایش میزان آمادگی بازیکنان خود انجام می‌دهند.

در این بین با کناره‌گیری سه تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و فیروز صفه اصفهان قرار است چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال کشور با شرکت 13 تیم و در قالب 24 هفته رقابت رفت و برگشت به انجام برسد.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال است که در این فصل با سرمربیگری امیر شمسایی و بدون داشتن بازیکنان غیربومی بر استعداد و توانمندی بازیکنان بومی خود تکیه کرده تا افتخارات گذشته را برای فوتسال قم در لیگ برتر تکرار کند.

شاگردان امیر شمسایی بعد از حدود 40 روز تمرین مداوم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، در روزهای اخیر رو به انجام دیدارهای تدارکاتی آورده‌اند و بعد از دیدار با تیم فوتسال پاسارگاد تهران در مصافی تدارکاتی مقابل تیم امید صبای قم به میدان رفتند.

در این دیدار که با هماهنگی ناصر شریفی مدیر تیم‌های فوتسال باشگاه صبای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، بازیکنان تیم فوتسال امید صبای قم با انگیزه بسیار بالا برابر تیم بزرگسالان صبا قرار گرفتند اما برتری با تیم بزرگسالان بود.

در این دیدار که بسیار زیبا و مهیج نیز برگزار شد و دو تیم با انگیزه و جدی بازی کردند، تیم فوتسال بزرگسالان صبای قم در دیداری پرگل با نتیجه پنج بر یک تیم امید صبا را شکست داد تا با روحیه‌ای خوب آماده بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شود.

در این دیدار بازیکنان تیم امید که خود را در مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور می‌بینند، بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما تیم بزرگسالان به لحاظ برخورداری از بازیکنان با تجربه‌ای همچون محسن، مهدی و علی اصغر حسن‌زاده و نفرات دیگر مانند کرمانی، کوهستانی و وفایی توانست این دیدار را به سود خود به پایان ببرد.

این دیدار در حالی برگزار شد که تیم فوتسال بزرگسالان صبای قم روز پنجشنبه راهی تبریز می‌شود تا در هفته نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتسال شهرداری تبریز برود، ضمن اینکه امیدها نیز باید بعد از ماه مبارک رمضان در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید قهرمانی باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول