اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

غایبان صبای قم به دیدار با راه ساری می‌رسند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: سه بازیکن صبای قم که در دیدار هفته نخست لیگ برتر حضور نداشتند، برای دیدار با راه ساری به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد.

غایبان صبای قم به دیدار با راه ساری می‌رسند

امیر شمسایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تمرینات تیم این روزها به شکلی منظم و مرتب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و با شرایط خوبی گام به مصاف با راه ساری خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال صبای قم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی پذیرای راه ساری خواهد بود ادامه داد: مطمئن هستیم که در این دیدار با حمایت همه جانبه تماشاگران خوب و شایسته قمی، تیم پیروز میدان خواهیم بود.

شمسایی اضافه کرد: با توجه به اینکه بر اساس زمان مسابقه، جدال حساس دو تیم صبای قم و راه ساری از ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه برگزار می‌شود، به همین دلیل صبای قم این شب‌ها تمرینات خود را در سالن دو هزار نفری مجموعه شهید حیدریان قم برگزار می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم در ادامه از اضافه شدن سه بازیکن غایب این تیم در دیدار هفته نخست برابر شهرداری تبریز به ترکیب تیم صبا برای بازی راه ساری خبر داد و بیان داشت: مهدی حسن‌زاده، محمدحسین کوهستانی و ابوالقاسم اروجی سه بازیکنی هستند که در دیدار هفته نخست غایب بودند.

وی یادآور شد: متأسفانه با وجود نیاز شدیدی که به حضور مهدی حسن‌زاده در ترکیب اصلی دیدار با شهرداری تبریز داشتیم، به دلیل حاضر نشدن کارت بازی وی، نتوانستیم از این بازیکن توانا در بازی با شهرداری استفاده کنیم اما حسن‌زاده به بازی با راه ساری خواهد رسید.

شمسایی با بیان اینکه ابوالقاسم اروجی از هفته سوم به ترکیب تیم فوتسال صبای اضافه می‌شود گفت: منتظر بازگشت محمدحسین کوهستانی از مسابقات جام رمضان کشور کویت هستیم تا این بازیکن توانمند نیز به ترکیب تیم صبا اضافه شود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم از شرایط مطلوب تیمش برای بازی با راه ساری خبر داد و بیان کرد: پیروزی هفته قبل برابر شهرداری تبریز موجب شده است تا انگیزه بازیکنان ما به شدت افزایش یافته و صبا در اوج آمادگی برای دیدار هفته دوم قرار داشته باشد.

وی افزود: این در حالی است که تیم فوتسال صبای قم بعد از بازی خارج از خانه با تیم فوتسال شهرداری تبریز که به برتری سه بر صفر این تیم انجامید و همچنین بازی خانگی که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، از ساعت 22 و 30 دقیقه شنبه بیست و هشتم مرداد ماه در سالن شهید بهشتی مشهد با تیم فوتسال فرش آراء مشهد این شهر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول