اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر

صبای قم صدر جدول را تصاحب کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر پرسپولیس تهران به برتری دست یافت و در جدول صدرنشین شد.

صبای قم صدر جدول را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهارمین هفته از دور رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با انجام یک مسابقه آغاز شد و طی آن صبای قم در دیداری حساس مقابل تیم پر مدعای پرسپولیس تهران به برتری دست یافت.

این مسابقه آغازین بازی هفته چهارم نیم فصل نخست لیگ دوازدهم بود که در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار شد و در نهایت این شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم بودند که با دو گل حریف خود را شکست دادند.

در حالی که شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از باخت ناباورانه به ملوان بندر انزلی، زیر فشار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفتند، این مربی در کنار همکاران خود در کادر فنی با جدیت به تمرینات تیمش ادامه داد تا با رفع نقایص و اشتباهات دیدار با ملوان در مسابقه حساس با پرسپولیس تهران سربلند از میدان خارج شود.

صبای قم زیر نظر یحیی گل‌محمدی و سایر همکارانش در کادر فنی، سخت و کاملا جدی برای دیدار حساس هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تمرینات خود را در حالی ادامه داد که پنج بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در این مسابقه در اختیار نداشت.

صبایی‌ها با اندوخته شش امتیازی حاصل از برتری مقابل پیکان و ذوب آهن و شکست برابر ملوان بندر انزلی در دومین دیدار خارج از خانه خود در هفته چهارم به مصاف پرسپولیس تهران رفتند و در نهایت با پیروزی دو بر صفر میدان را ترک کردند.

در این دیدار شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با انگیزه بسیار بالایی که از قرار گرفتن در مقابل تیم پرسپولیس تهران و همچنین به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، با دو بار باز کردن دروازه تیم پرسپولیس دو بر صفر پیروز شدند.

این نتیجه در حالی در پایان دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران رقم خورد که نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و تا حدود دقیقه 70 نیز برتری توپ و میدان در اختیار پرسپولیسی‌ها بود که در ادامه بازی دو تعویض بسیار خوب از سوی کادر فنی صبای قم جریان بازی را به سود این تیم تغییر داد و صبا با یک گل از حریف پیش افتاد که زننده آن در دقیقه 75 میلاد سلیمان فلاح بازیکن تیم ملی دانشجویان و مهاجم جوان صبای قم بود که از لیگ یازدهم به صبا پیوسته است.

در نیمه دوم یک بار دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی تیم پرسپولیس تهران را کاملا غافلگیر کردند و این بار توسط میلاد نوری ‌هافبک خوش‌فکر خود صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این موقعیت را در دقیقه 90 بازی اکبر صادقی ‌هافبک طراح و بازی‌ساز صبای قم به گل دوم شاگردان گل‌محمدی تبدیل کرد تا در مجموع تیم بحران زده پرسپولیس تهران شکست دیگر را پذیرا شود.

پیروزی تیم صبای قم در مقابل پرسپولیس تهران در شرایطی به دست آمد که کادر فنی تیم صبا در این دیدار به دلیل مصدومیت مجید حیدری، محسن خلیلی و محمدامین آرام طبع و همچنین محرومیت مجید هوتن و مسعود حق‌جو با مشکلاتی در انتخاب بهترین ترکیب مواجه بودند ولی در نهایت این صبا بود که با درایت گل‌محمدی به برتری دست یافت و به صدر جدول رده‌بندی رفت.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول