اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری از هفته سوم لیگ دوازدهم

صبای قم نخستین شکست خانگی را برابر ملوان پذیرفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم نخستین شکست خانگی در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر ملوان بندر انزلی پذیرفت.

صبای قم نخستین شکست خانگی را برابر ملوان پذیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سومین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس دوشنبه شب با انجام دو مسابقه در قم و تهران آغاز شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به نخستین شکست خود در این فصل تن داد.

در این مسابقه حساس تیم فوتبال صبای قم در دومین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر در قم میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود که در پایان دیداری پر گل با نتیجه دور از انتظار سه بر یک مغلوب میهمان پر مهره خود شد.

 

استقبال خوب تماشاگران و گل استثنایی رضائیان

صبای قم در این دیدار خانگی که با حضور پر تعداد تماشاگران قمی حاضر در ورزشگاه 15 هزار یادگار امام قم برگزار شد، در حالی مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تن به شکست داد که در بازی‌های قبل خود در خانه یک بار از سد تیم فوتبال پیکان عبور کرده و در هفته دوم نیز در میهمانی رقیب اصفهانی خود یعنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیروز شده بود.

در آغاز این دیدار تیم فوتبال صبای قم بسیار خوب و قوی ظاهر شد و حاضران در ورزشگاه یادگار امام قم از صبای قم بازی هجومی را نظاره‌گر بودند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با استفاده از شرایط میزبانی به پیروزی برسند اما این اتفاق تا پایان بازی رخ نداد.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال صبای قم در 20 دقیقه ابتدایی بازی، عرصه را بر میهمان مدعی خود تیم ملوان بندر انزلی تنگ کرد و بار‌ها موقعیت گل داشت اما فرصت‌های گل‌زنی صبای قم هر بار به سادگی از دست رفت تا اینکه تنها رامین رضائیان در دقیقه نهم موفق به گل‌زنی شد.

 

ملوانی‌ها دقیقه 27 جبران کردند

بعد از گل اول بازی به نفع صبای قم، این تیم ملوان بندر انزلی بود که از حالت استرس و اضطراب لحظات اولیه بازی خارج شد و توانست جریان بازی را در اختیار بگیرد و با استفاده از چندین اشتباه مدافعان صبای قم موقعیت گل‌زنی ایجاد کند.

در دقیقه 27 سید جلال رافخایی با ضربه سر به توپی که از سمت چپ محوطه جریمه صبای قم ارسال شده بود، توانست گل تساوی ملوانی‌ها را به ثمر برساند، ضمن اینکه ملوان در نیمه اول یکی دو موقعیت گل دیگر نیز داشت که به هدر داد.

در نیمه دوم نیز جریان بازی با وجود تلاش بازیکنان صبای قم کاملاً به سود ملوان بندر انزلی پیش رفت و میهمان گیلانی با روی آوردن به ضد حملات از چندین موقعیت و فرصت خود دو پنالتی به دست آورد که هر دو پنالتی توسط سید جلال رافخایی به گل تبدیل شد و ملوان بندر انزلی برای کسب سه امتیاز ارزشمند مسابقه از تمام فرصت‌های موجود خود، بهره‌برداری کرد و بدین ترتیب با دست پر از قم خارج شد.

 

دو پنالتی و دو اخراجی کار صبا را تمام کرد

صبای قم در حالی در دومین دیدار خانگی خود در قم مغلوب تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد که پیش از این یک بار در خانه به میدان رفته بودند که حاصل آن برتری پر گل چهار بر صفر برابر تیم پیکان تهران بود و البته صبا در هفته دوم نیز ذوب آهن را دو بر یک شکست داده بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم با قبول این باخت صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست دادند در حالی که ملوان بندر انزلی با هفت امتیاز صدرنشین شد و بازی‌های روز دوم هفته سوم مشخص کننده رده‌بندی نهایی جدول خواهند بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول