اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل ذوب آهن

صبای قم برای مدعیان قهرمانی خط و نشان کشید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با کسب دومین پیروزی خود در لیگ دوازدهم برای مدعیان قهرمانی این فصل خط و نشان کشید.

صبای قم برای مدعیان قهرمانی خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از نیم فصل نخست رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با شایستگی برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به برتری رسید و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان، دومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به دومین پیروزی متوالی خود در این فصل دست یافت.

در این مسابقه حساس که به میزبانی شاگردان رسول کربکندی برگزار شد، تیم فوتبال صبای قم در نخستین مسابقه خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در اصفهان میهمان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بود که در پایان دیداری حساس با نتیجه دو بر یک میزبان قدر خود را شکست داد و طلسم سال‌ها ناکامی مقابل این تیم را شکست.

صبای قم در این دیدار حساس که در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر فولاد شهر اصفهان برگزار شد، در حالی مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان به برتری دست یافت که برای دومین هفته متوالی بازی‌های خود را با کسب پیروزی پشت سر گذاشت.

در این دیدار تیم فوتبال صبای قم بسیار خوب و قوی ظاهر شد و در حالی که حاضران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان منتظر ارائه بازی هجومی و استفاده از شرایط میزبانی از سوی شاگردان رسول کربکندی بودند، این صبایی‌ها بودند که توانستند بازی قابل قبول و بهتری ارائه کنند.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال صبای قم عرصه را بر ذوب آهن اصفهان تنگ کرد و در نیمه دوم نیز جریان بازی با توجه به افزایش انگیزه یحیی گل‌محمدی برای پیروزی تیمش و همچنین روحیه خوب بازیکنان صبای قم کاملا به سود این تیم پیش رفت.

با این حال یک اشتباه از سوی بازیکنان صبای قم کافی بود تا میزبان اصفهانی از این فرصت برای کسب سه امتیاز ارزشمند مسابقه بهره‌برداری کند و در دقیقه 51 گل برتری خود را بر روی ارسالی مواج از سمت راست و فرصت‌طلبی سینا عشوری به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و صبای قم در حالی برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کار خود را ادامه داد که 30 دقیقه بعد از گل برتری میزبان به لطف تیزهوشی میلاد نوری هافبک خلاق خود که از پشت محوطه جریمه دروازه را گشود، به گل تساوی رسید.

در شرایطی که داور مسابقه دو دقیقه زمان‌ تلف شده اعلام کرده بود، بار دیگر یک اشتباه در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده کافی بود تا صبای قم در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب ضربه آزاد شده و بدین ترتیب بار دیگر توسط هافبک پرتوان خود یعنی میلاد نوری گل دوم میزبان به ثمر رسیده و بدین ترتیب صبا دومین هفته متوالی پیروز شده و ذوب آهن اصفهان به دومین شکست این فصل تن بدهد.

این پیروزی ارزشمند برای صبا در حالی رقم خورد که گل‌محمدی و شاگردانش به سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشتند تا بتوانند جایگاه خود در بین مدعیان بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در آغاز لیگ دوازدهم را تثبیت کنند، به خصوص اینکه تیم‌های مدعی دیگر مترصد غفلت تیم صبای قم بودند و در حالی که صبا تا آخرین لحظات از حریف عقب بود، اتفاقات بازی به سود این تیم رقم خورد و در نهایت این دیدار با پیروزی صبا به پایان رسید.

صبای قم در حالی در این بازی برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان صاحب برتری شد که با کسب شش امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول